Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Noen som vet hvor jeg får byttet : Manzini skjerf + lue? Sand brun dame genser? Gant hansker dame? Har gått Bogstad, Karl Johan, Oslo City.... Finner ingen butikker som har disse merkene til dame.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Er helt sikker på at det er noe i Bogstadveien, kanskje karl Johan også, men på Oslo City tror jeg VIC har noen av de merkene, i hvert fall Gant. Byporten har en butikk som i hvert fall fører Sand.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Har vært innom alle butikkene på karl johan, bogstadveien og oslo city. Ingen av butikkene har dameklær i gant eller sand. Manzini finner jeg heller ikke noe av.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Jeg synes det høres rart ut, for jeg kikket på flere Gant-plagg (strikkekjoler) på Oslo city i vinter husker jeg... mener det var på VIC. Og så ville jeg prøvd Byporten. Mulig det er en butikk i Stortingsgata (?) også som har det, Ferner- Jacobsen e.l :klø: Veldig rart om det ikke er noen butikk i sentrum som har endel av disse merkene, men det er jo ikke sikkert de har det plagget du ønsker å bytte. Hvis du ikke finner plaggene selv, så spør en ekspeditør...
Gjest Tigress Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Paleet har vel desse? Steen og Strøm har Sand i alle fall, det er eg ganske viss på. Ellers kan du prøve Ferner Jacobsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå