Gå til innhold

Bytte gaver

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor jeg får byttet :

Manzini skjerf + lue?

Sand brun dame genser?

Gant hansker dame?

Har gått Bogstad, Karl Johan, Oslo City.... Finner ingen butikker som har disse merkene til dame.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er helt sikker på at det er noe i Bogstadveien, kanskje karl Johan også, men på Oslo City tror jeg VIC har noen av de merkene, i hvert fall Gant. Byporten har en butikk som i hvert fall fører Sand.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har vært innom alle butikkene på karl johan, bogstadveien og oslo city. Ingen av butikkene har dameklær i gant eller sand. Manzini finner jeg heller ikke noe av.

Skrevet

Har du sjekket på Steen & Strøm?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres rart ut, for jeg kikket på flere Gant-plagg (strikkekjoler) på Oslo city i vinter husker jeg... mener det var på VIC. Og så ville jeg prøvd Byporten. Mulig det er en butikk i Stortingsgata (?) også som har det, Ferner- Jacobsen e.l :klø: Veldig rart om det ikke er noen butikk i sentrum som har endel av disse merkene, men det er jo ikke sikkert de har det plagget du ønsker å bytte. Hvis du ikke finner plaggene selv, så spør en ekspeditør...

Gjest Tigress
Skrevet

Paleet har vel desse? Steen og Strøm har Sand i alle fall, det er eg ganske viss på. Ellers kan du prøve Ferner Jacobsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...