Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hei jeg prøvde Veet Waxstrips (kald voks). Jeg fulgte bruksenvisningen til punkt og prikke. Men alle hårene satt fremdeles fast til leggene mine! Jeg leste bruksanvisningen igjen og prøvde på nytt. Prøvde enda en gang for jeg burde jo klare og få av et par hår hvertfall! Like dårlig resultat Sitter mine hår ekstra godt fast eller har dere opplevd det samme? :rødme: Kanskej dere kan anbefael meg et bedre produkt?
Topplue Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 prøv å dusj leggene (eller der du skal vokse) i varmt vann først, eventuelt badstu for å åpne opp.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 [quote name=Forever ' date='05 mai 2010 - 18:45' timestamp='1273081529' post='8043950] prøv å dusj leggene (eller der du skal vokse) i varmt vann først, eventuelt badstu for å åpne opp.
rosaprosa Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 har ikke noen tips til deg, for jeg sliter med akkurat det samme.. har prøvd både kald og varm voks men er like mye hår igjen etter at stripsen er dratt av.. hmm.. så du er ikke alene ihvertfall!
Antlers Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Enten har du ikke skrubbet bena godt nok, slik at du bare får med døde hudceller, eller så har stripsene gått ut på dato. De skal være skikkelig seige og fuktige. Er de litt vanskelige å dra fra hverandre er de nok for gamle.
vesla86 Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg opplever det samme med (dritt)stripsene fra Veet. Varmvoks fungerer mye bedre på meg ihvertfall! Endret 6. mai 2010 av vesla86
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Jeg og opplever det samme men helst fordi hårene mine er så utrolig tynne og myke. Nesten dunaktig. Så voksing funker bare ikke her.
Elena Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Jeg og opplever det samme men helst fordi hårene mine er så utrolig tynne og myke. Nesten dunaktig. Så voksing funker bare ikke her. Veet stripsene funker på meg der jeg har tynne og myke hår, men ikke på leggene. Der blir hårene rett og slett for tykke og stive og kald-voksen duger ikke. Varm voks fungerer derimot utmerket. Bruker den fra veet når jeg ikke har råd til å gå til salong.
Papierschere Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har prøvd Veet Waxstrips et par ganger. Jeg klarer å rive opp en del av hårene, men langt i fra det resultatet jeg ønsker. Varm voksen fungerer litt bedre, men synes dette er litt mye kliss, så har sluttet med dette. Men for omtrent et halvt år siden kjøpte jeg en epilator(BRAUN SE7681WD EPILATOR). Selv om dette i begynnelsen er veldig smertefullt, og tar lang tid, er jeg veldig fornøyd med resultatet Men det koster jo en del, og du må jo tåle en del smerte. Men hvis det ikke er noe problem, vil jeg anbefale deg å prøve en epilator
TinkTingeling Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har prøvd Veet Waxstrips et par ganger. Jeg klarer å rive opp en del av hårene, men langt i fra det resultatet jeg ønsker. Varm voksen fungerer litt bedre, men synes dette er litt mye kliss, så har sluttet med dette. Men for omtrent et halvt år siden kjøpte jeg en epilator(BRAUN SE7681WD EPILATOR). Selv om dette i begynnelsen er veldig smertefullt, og tar lang tid, er jeg veldig fornøyd med resultatet Men det koster jo en del, og du må jo tåle en del smerte. Men hvis det ikke er noe problem, vil jeg anbefale deg å prøve en epilator Jeg og har prøvd de veet waxstrips, de tok en del, men langt fra alt! Så jeg kjøpte faktisk den samme epilatoren du har. Har prøvd den bare en gang, og det gjorde vondt som fy, men nå har jeg iallefall glatte legger
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 nei epilator er da helt grusomt. fjerner hårene ja, men de er jo tilbake igjen med en eneste gang jo....
Jade Skrevet 10. mai 2010 #14 Skrevet 10. mai 2010 Den skal jo ta det med røttene. Da skal det da ta noen uker før de er ute igjen. Men noen ganger kan hårene knekke istedet for å dras ut, og da kommer de selvsagt kjapt tilbake.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #15 Skrevet 11. mai 2010 vet det, men de vokser like fort ut igjen som om jeg barberer omtrent. tar kansje en dag lengre med epilator. men vi snakker maks 4 dager... kjøpte epilator i troen på at jeg kun skulle gjøre det en gang eller to i mnd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå