Gå til innhold

Sol, bad, shopping og litt uteliv, men hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min venninne (begge i midten av 20-årene) trenger tips til hvor vi kan dra til sommeren. Vi har kun 5 dager til rådighet. Ønsker et sted som har bading, soling, shopping og litt uteliv (med gjevnaldrene, IKKE overberuset 18-åringer).

Hvor skal vi dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag har varit på Cypern, Kreta, i Egypten, Spanien och Kroatien och Cypern var helt klart roligast! Jag var där med familjen när jag var 12, men vi gick på karaokebarer varje kväll och utelivet var vilt OCH familjeanpassat. Underbart! Det var dock ganska dyrt, så shopping kanske inte är bäst just där.. Kroatien är underbart, men jag bodde i en by där det inte fanns något uteliv. :gjeiper: Spanien är fullt av överberusade 18-åringar tyvärr (där jag var alltså, i Malaga) och Kreta är nog det kjedeligaste stället jag besökt i hela mitt liv.. Egypten var livsfarligt för en snygg tjej! Jag kunde inte vara ensam en sekund, det var alltid män där och tafsade och ville ta på mina bröst. Fruktansvärt! Till och med i mina föräldrars närvaro höll de på så. Även inne på hotellområdet! Men snorklingen där är nog bland det deiligeste jag någonsin gjort!

Skrevet

Kanskje ikke så mye bading, men hva med Barcelona. Strand og fantastisk shopping! og så mye uteliv dere ønsker eller ikke ønsker.

Skrevet

Barcelona.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har allerede vært i Barcelona....

Andre forslag?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lisboa

Både Lisboa og Barcelona er gode forslag, men jeg har vært i Barcelona, og skal til Lisboa tidligere på sommeren.

Andre forslag? Tenkte litt på Hellas, men hvor passer det å dra da, som har strender, shopping, og litt uteliv?

Skrevet

rhodos og tyrkia-alanya.

jeg tror ferien blir litt som man ønsker selv. man velger jo om man vil henge i bar gata liksom :)

jeg var på kreta,men da med barn,og jeg syns det var veldig rolig..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

rhodos og tyrkia-alanya.

jeg tror ferien blir litt som man ønsker selv. man velger jo om man vil henge i bar gata liksom :)

jeg var på kreta,men da med barn,og jeg syns det var veldig rolig..

Jeg har vært i Alanya også, et sted jeg ikke ønsker å dra tilbake til (tyrkerne ble for slitsomme). Var på Kreta som 19- åring på heisatur, det var gøy. Jeg og hun jeg skal reise med ønsker nå å dra et sted vi kan oppleve litt, samtidig som vi får litt sol på kroppen, og samtidig som vi kan ta noen glass og danse litt.

Hvor finnes egentlig dette stedet? :)

Skrevet

Nice uten tvil. Bra shopping, deilig strand og bra uteliv!

Skrevet

København! :)

Herlig -

Eller fly til Palanga.. Ta inn på Vanagupe hotell, og unn dere en SPA behandling.

Billig fly med Norwegian fra Rygge.. og ufattelig deilig SPA hotell, med de nydeligste strender rett forbi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...