Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 http://i42.tinypic.com/24e8h3r.jpg Skal brukes uten bh i såfall.
Gjest SmallTalk Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Hva slags anledning er det snakk om? Jeg liker snittet, men kan virkelig ikke fordra mønsteret og fargene. Det er alt for mørkt og dystert for min del, men ser veldig bra ut dersom man har farger som ikke blir drept av mønsteret og kjolen.
Vera Vinge Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg syns den så søt ut, men hadde vært interessant å se hele kjolen. Liker f.eks. best den type kjoler om de ikke er for lange. Og så kommer det an på hva den skal brukes til, ja.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 TS her. Den er like lang som på bildet nesten. Den går litt utover når den er forbi rumpa, og går derfor til en-to cm over kneet. Veit ikke hva jeg skal bruke den til Men den var så dyr, så vil jo bruke den. 17mai kanskje siden jeg ikke gjør noe spesiellt da.
I.am.me Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Jeg synes den var søt og passer godt på 17. mai er ganske fan av mønstrete kjoler/skjørt til den anledningen. Jeg synes den satt fint til kroppen, og midjen begynte på riktig plass.
phronima Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Jeg syns den var søt! Jeg ville ha brukt den med enkelt tilbehør, som for eksempel en cardigan og et par pumps i sort, hudtone eller kanskje til og med en farge som går igjen i kjolen. Jeg er vanligvis ingen superfan av matching, men når mønsteret er såpass voldsomt, kan det være greit at andre ting ikke avleder. Jeg ville også kanskje hatt et tynt belte i midjen, over der bustieren (toppartiet) og skjørtet møtes.
Antlers Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Nydelig kjole. Jeg ville knyttet noe hvitt rundt livet for å myke opp litt til 17. mai, men det er bare min mening, da. Ser for meg at det ville vært helt nydelig med f.eks et hvitt silkebånd rundt midjen og en liten sløyfe med litt lange, hengende bånd bak Edit: Ikke nødvendigvis kritthvitt, altså. Bare noe som henter opp den lyseste fargen fra blomstene. Endret 6. mai 2010 av Antlers
Gjest brutal_mann Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Slike kjoler vil norske gutter ha Mer kjoler, mer kjørt! Ser ut som om den vil fungere på hvilken som helst sommerdag.
PecanPie Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 (endret) Slike kjoler vil norske gutter ha Mer kjoler, mer kjørt! Ser ut som om den vil fungere på hvilken som helst sommerdag. Jeg ble nysgjerrig: Bør alle kvinner, uansett størrelse, gå mer i kjoler og skjørt? Jeg likte kjolen, og kunne godt brukt den til hverdags. Endret 7. mai 2010 av Paren
Transemann 35 Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Slike kjoler vil norske gutter ha Mer kjoler, mer kjørt! Ser ut som om den vil fungere på hvilken som helst sommerdag. [/quot Også menn vil ha slike kjoler på seg.
Gjest brutal_mann Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Jeg ble nysgjerrig: Bør alle kvinner, uansett størrelse, gå mer i kjoler og skjørt? Jeg likte kjolen, og kunne godt brukt den til hverdags. Hjelper ikke hva slags klær en har på seg om en er skinn og bein eller bælfeit. Jeg må nok være ærlig å si at vanlige friske kropper er det som tiltaler meg.
Gjest Tigress Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Eg likte den ikkje. Eg veit ikkje heilt kvifor, men trur det er mønsteret. Tanta mi har slik tapet på hytta.
Virgo35 Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Beklager, men jeg synes ikke denne kjolen var fin... For meg blir det litt sånn "KappAhl møter bestemors gamle tapet og det blir barn av det"!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #15 Skrevet 12. mai 2010 Hvilke sko, sminke og smykker burde jeg ha til?
Gjest Badabing Skrevet 21. mai 2010 #17 Skrevet 21. mai 2010 Nydelig! Men jeg ville også myket den opp litt med en pastellfarget eller hvit sløyfe i livet
*Inspiration* Skrevet 23. mai 2010 #18 Skrevet 23. mai 2010 (endret) Den var jo litt søt da. Men minnet meg litt tom bestemor-kjole. Bare for å gjøre det litt mer "jentene" syns jeg du burde ha en hvit sløyfe rundt livet, eller litt stor halskjede. Kjolen blir veldig simpel og kjedelig syns jeg. Så det trengs nok litt mer tilbehør for å piffe den opp litt Endret 23. mai 2010 av *Inspiration*
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #20 Skrevet 25. mai 2010 ser at andre sier du skal ha hvit silkeband rundt.. hmm.. nei. Det blir for voldsom for kjolen. Ellers er kjolen veldig fin og moteriktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå