Gjest Tex Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 Oppussing er noe herk! Enig eller ikke?
Gjest Tex Skrevet 18. september 2003 #4 Skrevet 18. september 2003 Oppussing er en '''' jobb, da. Enig eller ikke?
Titti72 Skrevet 18. september 2003 #6 Skrevet 18. september 2003 Det er en jobb, men en god jobb. Elsker å pusse opp, og se resultatene med en gang. Verre med kontorjobben, hvor det ikke syns om jeg har gjort noe en hel dag. Har malt stua 2 ganger på 4 år. Pusset opp resten fra grunn, deilig og slitsomt. Mangler nå bare å male kjøkkenskapene, og muligens bytte farge på veggene da (er bare 3 år siden det ble tapetsert og malt + pluss nye lister). Må fortelle at kjæresten min er maler, så vi har tilgang på alt utstyr som tapetløsner, tapetbord, "slitne" sparkler, plast/papp osv. Det gjør at jobben går som en drøm.
Gjest Madam Felle Skrevet 18. september 2003 #7 Skrevet 18. september 2003 synes det er noe herk mens det holder på, men blir glad når resultatet vises. har akkurat fullført full oppussing på to barnerom, og nå står vårt soverom for tur, men det tar vi om noen mnd eller år kanskje er lei av å pusse, male, sparkle og alt annet som hører til, og ja det er en slitsom jobb
Gjest Qlio Skrevet 18. september 2003 #8 Skrevet 18. september 2003 Jeg liker og pusse opp. Det er bare ett spørsmål om penger, har man penger til å gjøre som man vil er det bare kos! :D
Gjest Tex Skrevet 18. september 2003 #9 Skrevet 18. september 2003 Men når man er under sterkt tidspress fra overmakta, da er det ikke mye moro!!
Gjest Tex Skrevet 18. september 2003 #10 Skrevet 18. september 2003 Qlio, kom og ta en kopp kakao hos meg a..... :D
Suzy Skrevet 18. september 2003 #11 Skrevet 18. september 2003 Mmmmm neeeiii - det er noe herk når du driver på, men etterpå er det skikkelig artig!!! 8)
Labella Skrevet 18. september 2003 #12 Skrevet 18. september 2003 Grovarbeidet er gøy! Male store flater og sånt som fort gir synlige resultater. Men pirkearbeidet er kjedelig... sparkle spikerhull, male lister og sånt småtteri som tar laaaang tid og ikke gir raske resultater...
Azi Skrevet 18. september 2003 #13 Skrevet 18. september 2003 Det er jo kjempe kooos å bli ferdig med alt Gleder meg når vi er ferdig med å male og pusse hele huset her.. Men at det er herk mens det står på... ja det er det.. men som sagt alltid kooos å bli ferdig med det
monja Skrevet 18. september 2003 #14 Skrevet 18. september 2003 Oppussing = rot og søl og støv og enda mer rot :evil: ......men det er jo utrolig flott når man først blir ferdig med det da. Gleder meg stort til den dgen vi er ferdige med huset jeg..... *håper det blir snart*
Gjest Virvel Skrevet 18. september 2003 #15 Skrevet 18. september 2003 Det er veldig gøy når man er ferdig! Men å pusse opp kjøkkenet må være noe av det verste som finnes. Kjøleskap i stua, komfyr på soverommet, oppvasken i badekaret...
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #18 Skrevet 19. september 2003 Cocoa-time!!! (Men jeg gidder ikke gå tur i regnvær.... får da være måte på....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå