Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 http://www.youtube.com/user/erlingdjsnoopdoggybg Dette er russesangen fra Apollo og Fingern som mobiliserte nesten 3000 mennesker på Facebook via Norsk Folkehjelp og "Ikke mobb barna våre!!", samt pasientorganisasjoner over hele Norge i protest. Universal og Apollo/Fingern trakk låta. Nå har ett av medlemmene i Streetwise2010 gjort meg oppmerksom på at den er lagt ut igjen på nett på linken ovenfor. For at dattera mi på 10 år med Downs syndrom skal slippe å måtte høre musikk som mobber henne, ber jeg dere alle som en om å gå inn på youtube og flagge videoen slik at den blir fjernet.
Berentsens Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Er det ikke bedre å være å rette oppmerksomhet mot dette? Jeg har enda ikke hørt sangen, og ved å klikke inn på linken din, vil sangen få flere treff - altså mer oppmerksomhet. Ignorer heller dritten.
feuerstein Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 For at dattera mi på 10 år med Downs syndrom skal slippe å måtte høre musikk som mobber henne, ber jeg dere alle som en om å gå inn på youtube og flagge videoen slik at den blir fjernet. Nøyaktig hvorfor mener du sangen skal fjernes? Fordi den er ulovlig, eller fordi du ikke liker den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå