Gjest Milli Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Moren til min manns barn vil stadig endre på samværshelger, ferier og ukedagers datoer, mest til fordel for seg selv,kan det virke som.Dette til min fortvilelse.Og min mann kommer jo i klemme, på et vis.. Er det andre som har råd til oss? Vi har også fellesbarn og faren har normal samværsavtale med sine særkulls.Dette er blitt et problem fordi det tiltar i hyppighet,og vi ofte må endre planene våre, med og uten hans barn. Andre som har løst problemstillimgen uten for mye turbulens?
ehu Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Kontakt familievernkontoret og få satt ned en skriftelig avtale hun bare MÅ forholde seg til.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Kontakt familievernkontoret og få satt ned en skriftelig avtale hun bare MÅ forholde seg til. Enig. Jeg synes det å endre samværsavtale oftere enn 1 gang pr år er uvanlig, men det kan sikkert dukke opp spesielle situasjoner der det et år kan være nødvendig å endre avtalen 2 ganger.
Glitnir Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Fleksibilitet fra begge parter er vel det beste? Men om det kun går ene veien, og dere aldri får fleksibilitet tilbake, er det vel bare å stå knallhardt på avtalene. Kanskje det vil være bedre med en ordning der de har de 50/50, eller faren har barna mest?
Gjest Milli Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Fleksibilitet fra begge parter er vel det beste? Men om det kun går ene veien, og dere aldri får fleksibilitet tilbake, er det vel bare å stå knallhardt på avtalene. Kanskje det vil være bedre med en ordning der de har de 50/50, eller faren har barna mest? Nei hvorfor det? Tror dere det er der det ligger, at moren trenger mere fritid? Eller ikke vil ha barna så mye som hun selv bestemte i utgangspunktet? Hun har ikke ytret det ønsket.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Hva skjer om dere sier nei noen ganger? At denne gangen passer det ikke å bytte? Det må jo mor forholde seg til. Om dere har en avtale så er det ikke gitt at hun kan bytte som det passer best for henne til enhver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå