Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Når man er student, er det jo ekstremt stressende i eksamenstid. Hvordan klarer dere å tømme hodet så dere orker sex? Jeg føler meg helt nedbrutt hele tiden det står på med eksamen. Når jeg står opp om morgenen er jeg stresset, og jeg legger meg jo lenge etter ham på kvelden. Jeg synes eksamen går utover både tid og lyst, og det er jo flere slike perioder i året, som jeg føler går utover forholdet våres. Resten av året har vi det bra. Noen tips?
snusmumriken Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Når man er student, er det jo ekstremt stressende i eksamenstid. Hvordan klarer dere å tømme hodet så dere orker sex? Jeg føler meg helt nedbrutt hele tiden det står på med eksamen. Når jeg står opp om morgenen er jeg stresset, og jeg legger meg jo lenge etter ham på kvelden. Jeg synes eksamen går utover både tid og lyst, og det er jo flere slike perioder i året, som jeg føler går utover forholdet våres. Resten av året har vi det bra. Noen tips? Hei! kjenner meg delvis igjen. Er og student og superstresset, og merker jo at jeg ikke er fullt så keen på sex som jeg vanligvis er. Men; synes ikke du man blir avslappet? Jeg synes faktisk det er digg som et avbrekk fra lesninga, eller før vi legger oss så får jeg sove bedre. Noen ganger må jeg konsentrere meg for å glemme andre ting - på den annen side bare man starter med litt forplay (selvom man ikke er sånn dødskåt) så går det over før du aner ordet av det
Gjest A Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Min erfaring er at: Det er viktig med god sex når det skal være eksamen. Hvis man har det så føler man seg bedre og det tar vekk noe (mye) stress. Pga du føler støtte oxo fra den andre personen når dere kan ha det godt. Og oxo vite om at den andre skjønner at eksamen er stress men dere tar litt pause fra stress og bare har det bra litt. Med max stress så blir aldri eksamen bra heller er min erfaring. Så du må ikke skru deg opp for mye. Og hvis du ikke ble fornøyd med resultater så kan du ta kontinuasjon (hvis du strøyk) eller forbedre det etterpå (hvis du ville hatt høyere karakter). Og: arbeidsgiver ser ikke på karakteren. Han ser på vitnemål/hvem skoler/fag du har og jobbintervju. (Derfor kan det væra bra med å legge inn litt sex oxo på kvelden før jobbintervju.. Pga å slapppe av og ha det bra.)
Gjest Anjelika Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 I eksamenstider tømmer jeg ikke hodet for å ha sex, jeg har sex for å tømme hodet. Synes det er veldig bra avbrekk! Du kan vel sette av en tid til sex kanskje, bestem deg for å lese fra kl ditt til datt og så kan du ta deg fri med god samvittighet. Lur typen din til å gi deg en massasje, eller bare kos og klin litt med han så skal du se lysten kommer kjapt tilbake. Kjenner til at lysten kan synke samtidig som stresset øker, man blir ikke akkurat kåt av å pugge fag om man er veldig konsentrert om det. Men om jeg pakker bort bøkene og bestemmer meg for å pule, så kommer kåtheten etter. Synes godt man kan jobbe litt for det, manglende lyst trenger ikke være et problem så lenge man ikke har manglende vilje. Men at eksamen går utover sexliv til en viss grad er jo naturlig, det spiser jo en del tid. Jeg har ikke hatt samboer da, men med kjærester blir det iallefall sånn at møtene blir færre/kortere en periode. Så ser man heller frem til når eksamen er over og sommer og sexmarathon er i gang =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå