Gjest SomeOne Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hei! Da skal jeg fortelle dere min historie. Vi begge er 19 (jeg er gutten). Vært i forhold i litt over 1 år og bor sammen. Det har alltid vært jeg som har vært den mest seksuele i forholdet. I starten gav hun meg oralsex, hadde sex ofte, hver dag! men etter de ca 3 første månedene sluttet hun helt. Kan vel si at hun sluttet litt og litt, til slutt var det lite igjen. Nå har vi sex ca hver 3-7 dag. Vet at andre ikke får noe på uker/måneder så har vel lite og klage over... Men jeg har en SYK seksualitet. Den er på nivå med mount everest! Kan godt tenke meg sex hver eneste dag, om ikke 2 ganger for dagen pluss oralsex har vært flott. Men får man ikke så får man ikke. Men det som plager meg er at hun vil ha så lite sex. Jeg går jo som en ballong som fylles uten og sprenges eller får tømme sex. Jeg onanerer OFTE så jeg får jo litt av det ut av meg, men onani kan ikke måle seg med sex! Og når vi har sex så er det bare rett på sak. Hun vil helst at jeg skal kjappe meg så hun får sin orgasme. Vi har lite forspill og det er nesten ALDRI noe spenning i sexen, fordi det er rett på sak. Hun vil liksom ikke sende dirtye meldinge, tenne hverandre så man blir steine kåt når vi møtes i senga hjemme feks. Det jeg elsker er og ha LANG sex og litt forskjellige stillinger mens vi holder på.. Det er ALTID misjonærstilling, noe jeg bynner og gå lei. Men er jo ikke alltid man trenger og pule i 30 min liksom hehe... Og ta en kjapp en på badet stående, eller i stuen på sofan eller på kjøkkenet er noe hun aldri kunne tenkt seg. Men det er sånn jeg vil ha sexlivet mitt! Jeg føler jeg ikke får NOE når det gjelder sex. Men jeg elsker jenta så utrulig mye! Vil aldri klare og forlate henne bare pg sex. Vi krangler som vanelig par og har et flott liv i lag, vi stoor koser oss. Men når det kommer til sex blir jeg bare frustrert. Noen som har det på samme måte ? Noen som hvordan man får sexlysten minsket. Hun skal bynne på rosenrot, noe som skal gi økt sexlyst.. Tviler på at hun blir mer sexuelt avhengi eller med, men det er er et forsøk hvert! Takker for svar på forhånd
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Hei! Da skal jeg fortelle dere min historie. Vi begge er 19 (jeg er gutten). Vært i forhold i litt over 1 år og bor sammen. Det har alltid vært jeg som har vært den mest seksuele i forholdet. I starten gav hun meg oralsex, hadde sex ofte, hver dag! men etter de ca 3 første månedene sluttet hun helt. Kan vel si at hun sluttet litt og litt, til slutt var det lite igjen. Nå har vi sex ca hver 3-7 dag. Vet at andre ikke får noe på uker/måneder så har vel lite og klage over... Men jeg har en SYK seksualitet. Den er på nivå med mount everest! Kan godt tenke meg sex hver eneste dag, om ikke 2 ganger for dagen pluss oralsex har vært flott. Men får man ikke så får man ikke. Men det som plager meg er at hun vil ha så lite sex. Jeg går jo som en ballong som fylles uten og sprenges eller får tømme sex. Jeg onanerer OFTE så jeg får jo litt av det ut av meg, men onani kan ikke måle seg med sex! Og når vi har sex så er det bare rett på sak. Hun vil helst at jeg skal kjappe meg så hun får sin orgasme. Vi har lite forspill og det er nesten ALDRI noe spenning i sexen, fordi det er rett på sak. Hun vil liksom ikke sende dirtye meldinge, tenne hverandre så man blir steine kåt når vi møtes i senga hjemme feks. Det jeg elsker er og ha LANG sex og litt forskjellige stillinger mens vi holder på.. Det er ALTID misjonærstilling, noe jeg bynner og gå lei. Men er jo ikke alltid man trenger og pule i 30 min liksom hehe... Og ta en kjapp en på badet stående, eller i stuen på sofan eller på kjøkkenet er noe hun aldri kunne tenkt seg. Men det er sånn jeg vil ha sexlivet mitt! Jeg føler jeg ikke får NOE når det gjelder sex. Men jeg elsker jenta så utrulig mye! Vil aldri klare og forlate henne bare pg sex. Vi krangler som vanelig par og har et flott liv i lag, vi stoor koser oss. Men når det kommer til sex blir jeg bare frustrert. Noen som har det på samme måte ? Noen som hvordan man får sexlysten minsket. Hun skal bynne på rosenrot, noe som skal gi økt sexlyst.. Tviler på at hun blir mer sexuelt avhengi eller med, men det er er et forsøk hvert! Takker for svar på forhånd Det kan hende at hun ikke føler seg sexy lengre siden dere har vert sammen en stund. Kanskje hun føler at det er ikke fullt så spennede lengre. Men det kan det bli! Fortell henne dette og si at du vil gjerne prøve nye ting og at du respekterer henne om hun ikke vil. Men om hun går med på det så kommer hun mest sannsynlig til å like det:D. Dette vet jeg alt om:P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå