Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

har sett og lest litt artikler her og der, som konkluderer med et enkelt utsagn: Menn har alltid skyld i utroskap.

Nå er jeg mann og begynt å fundere på den der. Etter kvinnelig logikk så er det hans feil uansett om mannen er utro(den er jeg enig i), men også når kvinnen er utro.

Det er nemlig hans oppgave og stille opp for henne og tilfredstille henne. Så ja, i følge kvinneblader/nettsider, som fokuserer på hva han gjør feil, hvordan du finner ut om han er utro, men samtidig har artikler som forteller hvordan du som kvinne kan skjule dine sidesprang.

Jeg er igrunn sjokkert over hvordan mennesker generelt behandler hverandre og parforhold i dag. Menn vil stort sett kun ha ei som er både pen og kåt, mens kvinner vil ha en med mye penger og stor pikk.

Og når det kommer til det tema, så ser en fort at alt som går galt seksuelt blir mannens feil i en del kvinners øyne. Kvinner blir rett og slett ikke fornøyd med hva de har. Menn pleier stort sett aldri å skjønne hva de faktisk har.

Jeg har sett og fundert mye på forhold og konkludert med at forhold ikke er tingen for meg. Før du nå kommer med spydige kommentarer om at "du er sikkert så stygg at du ikke får deg no" osv. Så har jeg bare funnet meg til ro utenfor forhold.

I vår vestlige verden har enslige fått en lavere status fordi en ikke vil ha et forhold

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke alltid mannens feil. Idioter finnes blant begge kjønn...

Forøvrig tror jeg ikke at de fleste menn kun er ute etter en dame som er bare er pen og kåt, ei heller at de fleste kvinner er kun ute etter en mann med stor pikk og penger.

Skrevet

Sett fra kvinnens perspektiv, så er nok mannens feil lettere å få øye på.

Typisk er husarbeid, hvis en person gjør eksakt 50%, så vil den lettere se egen innsats, den andres vil ikke alltid synes, ergo virker det som en skjevdeling.

Med utroskap blir det nok et annerledes regnestykke. Hvis dama som skriver i kvinneblad er utro, så har hun så gode grunner at utroskapen nesten ikke regnes, mens mannen hun knuller er en slip ekkel jævel, fordi hun ikke kjenner hans minst like gode grunner.

Det er ikke menn eller kvinner som er slemme og umoralske. Det er de andre, den andre parten, ...

Så i ett kvinneblad er menn den andre parten, og er følgelig verst.

Ergo så er homofili idèelt, fordi da har man en likeverdig partner, en som ikke representerer "de andre"

Selv er jeg på lag med dama mi, det er en måte å slippe "de andre-problematikk"

Skrevet

har sett og lest litt artikler her og der, som konkluderer med et enkelt utsagn: Menn har alltid skyld i utroskap.

Nå er jeg mann og begynt å fundere på den der. Etter kvinnelig logikk så er det hans feil uansett om mannen er utro(den er jeg enig i), men også når kvinnen er utro.

Det er nemlig hans oppgave og stille opp for henne og tilfredstille henne. Så ja, i følge kvinneblader/nettsider, som fokuserer på hva han gjør feil, hvordan du finner ut om han er utro, men samtidig har artikler som forteller hvordan du som kvinne kan skjule dine sidesprang.

Jeg er igrunn sjokkert over hvordan mennesker generelt behandler hverandre og parforhold i dag. Menn vil stort sett kun ha ei som er både pen og kåt, mens kvinner vil ha en med mye penger og stor pikk.

Og når det kommer til det tema, så ser en fort at alt som går galt seksuelt blir mannens feil i en del kvinners øyne. Kvinner blir rett og slett ikke fornøyd med hva de har. Menn pleier stort sett aldri å skjønne hva de faktisk har.

Jeg har sett og fundert mye på forhold og konkludert med at forhold ikke er tingen for meg. Før du nå kommer med spydige kommentarer om at "du er sikkert så stygg at du ikke får deg no" osv. Så har jeg bare funnet meg til ro utenfor forhold.

I vår vestlige verden har enslige fått en lavere status fordi en ikke vil ha et forhold

De historiene du leser, eller beskrivelsene du leser i magasiner/nettsteder er jo skrevet med "forfatterens" øyne/briller/filtere. Det er kun en av flere historier, avhengig av hvem som skriver den. Det finnes alltid flere historier.

Skrevet

Det er den som er utro som er idiot. Uavhengig om det er mannen eller kvinnen i forholdet som er utro.

Gjest mann
Skrevet

Eksdama mi var utro. Så jeg slo opp på dagen og pratet aldri med henne igjen. Når jeg nevner dette for folk, så er det med en gang "var du så dårlig i senga".

Problemet er at det alltid er mannens oppgave å tilfredsstille dama. Hvis hun ikke får orgasme så er det mannen sin feil.

Det er mange damer som er DØNN kjedelige i senga. De bare ligger der og vil ta imot og klager hvis de ikke kommer.

Gjest mann
Skrevet

Det er faktisk ikke slik at alle menn klarer å komme bare de putter den inn i et hull. Jeg trenger litt innlevelse fra dama for at jeg selv skal klare å komme. Hvis hun bare ligger der og ikke gjør en dritt så er det turnoff med en gang og jeg klarer ikke få den opp igjen.

Men fra kvinners synspunkt så er dette mitt ansvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...