Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Del Skrevet 5. mai 2010 Mulig jeg plasserer dette feil, men har jo noe med natur å gjøre da. Jeg skal tilbringe noen dager ute i skogen til sommeren, men vet ikke hvor. Det er viktig at jeg ikke møter på mennesker hele tiden, småbarns familier osv... Vil gå så og si hele dagen, å slå leir på kvelden. Begynne å gå tidlig fredag (eller torsdag) å komme frem til en plass hvor jeg kan bli hentet søndags kveld. Derfor må turen være litt lang, men ikke veldig. Oppover bakker er helt ok, men vil ikke klatre akkurat. Fint med dekning på mobil, men helt klart ikke noe krav, da man ikke kan forvente det i skogen. Skal ha med hund, så fint om det er vann et sted, han er nemlig glad i å bade. Så, om du vet om noen fine plasser (i Telemark - vestfold) et sted er supert, lenger vekk bli nok stress. Finnes det kart å få kjøpt forresten, om det er en kjent rute jeg skal gå? Setter stor pris på svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 5. mai 2010 #2 Del Skrevet 5. mai 2010 DNT har masse ruter på nettsiden sin, kanskje du finner noe som frister der? Kart får du kjøpt i de fleste bokbutikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå