Snurre Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 Så du hadde ordnet monogram (bryllups dagboken), hvor får man laget sånne, hva koster det og hvor brukes det ?. Vi har nemmelig tenkt tanken, men sånn er det med oss, det blir ofte tanken :o
Gjest Tex Skrevet 18. september 2003 #2 Skrevet 18. september 2003 Min kjære elskede mor satt i timesvis og koste seg. Hun valgte tilslutt ut en font, satte våre to bokstaver ved siden av hverandre og lagret det i word-dokument. Dette dokumentet sendet jeg til Trondhjems stempelfabrikk, som laget stempel på under en uke. Det kostet litt over 250 kroner, for stempel pluss en stempelpute. Camie har gjort det samme (selvsagt etter råd fra perfekte Tex) og jeg vet at hun ble like fornøyd som meg. Hvis du vil kan du sende meg en pm med mailadresse så kan jeg sende deg et bilde av vårt monogram.
Snurre Skrevet 18. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2003 Hei Tex :D Jeg venter og jeg venter, sendte deg pm for maaaange timer siden :o Hilsen en utolmodig snurre som er fått litt for mye kaffe (ca 3 liter) og for lite diamanter :hår:
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Jeg sendt deg mail i går, rett etter at jeg fikk pm fra deg....?? Man kan ikke sende bilder i pm så jeg sendte det på mail..... Si ifra om du ikke finner det så skal jeg sende det en gang til....... klem Texie
Bente Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Må bare få skyte inn noe her...ang priser... Jeg har undersøkt priser på stempel (vårt som er 3x3cm)..og synes det var store priser i forhold til det Tex fikk... Se her:(pris beregnet etter vårt monogram): Stempel og Merkesystemer=1115,- Stempeleverandøren=550,- Stempelfabrikken=1425,- Trondhjems stempelfabrikk=1000,- + 24 % moms Tex: hvordan fikk du det til å koste 250 kr??
Bente Skrevet 19. september 2003 #6 Skrevet 19. september 2003 Tex: hvordan fikk du det til å koste 250 kr?? OOOops... beklager....skulle lest mer nøye her :oops: Stemplet Tex snakket om var "vanlig" stempel.....jeg trodde, uten å lest så nøye...at det var seglstempel... Prisene overfor er prisene på lakksegl-stempel på vårt monogram, så har jeg rettet opp det :D
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #7 Skrevet 19. september 2003 ok..... Liker trykksverte, jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå