Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lollipop
Skrevet

Noen som har imponerende bra tips ?

Er super intr. sert i en gutt på 23. jeg er bare 19 da men. Han er veldig shønn. vi har ofte øyekontakt, når vi møtes. Har ikke snakket med han enda sån ordentlig. men møter han ofte!

Han pleier å rødme når jeg ser på han, selv om han ikke er noen rødmegutt ;) haha!

Men det jeg lurer på er..jeg vil ha han til å bli skikkelig ,skikkelig flau/keen på meg..

Og lurer på hva dere gutter ville likt hvis dere hadde vært gutten..?

Jeg vil gjøre noe med kroppspråket eller øynene :) ikke fysisk snakke eller ta på han. det er litt for tidlig. har dere tips.? blir alltid til litt alvorlig og dyp øyekontakt, men jeg vet ikke. må vel finnes noe mer sexy enn det..hehe Iddeer :D

alt fra blunking til smiling, hva er det beste for gutta? Vet at han syns jeg er veldig pen, det er vel en liten fordel! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det smarteste du gjør er å sende klare signaler med øynene.

Det kan du gjøre ved å se på han, og når han ser på deg så ser du bort. Når han ser bort, så ser du på han. osv.

En slik oppførsel er veldig primitv, og ei jente som oppfører seg slik, signaliserer at hun synes mannen er dominant og ønsker hans nærvær.

Alle gutter forstår en slik oppførsel, forskjellen er bare at noen gutter ser tegnene med en gang mens andre gutter tar lengre tid. Det er derfor opp til jenta å bruke litt god tid når hun sender signalene.

Lykke til :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Se på fyren, smil og si hei. Det enkle er i dette tilfellet det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...