Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en rimelig attraktiv mann, i følge meg selv. rundt 190 slank, og med noe muskler (ca 75kg.. så ikke så mye). Jeg føler meg ganske attraktiv uten briller, men med engang jeg tar de på forsvinner alt som kan minne om selvtillit ut vinduet. er det bare meg som er slik (er vel retorisk spørsmål egentlig)?

Skrevet

Jeg bruker aaaav og til briller. Får ikke mindre selvtillit med brillene på, men føler meg litt mindre attraktiv. Ironisk nok så synes jeg briller er sexy på (de fleste) andre, både menn og kvinner. :)

Gjest Badabing
Skrevet

Hva slags briller har du? Jeg synes det er en del utrolig tøffe briller for tiden, som gjør menn svært sexy. Noen bruker jo til og med glass uten styrke for å få stilen også.

Så ikke ha dårlig selvtillit for noe sånt! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes briller er sexy, jeg :)

Jeg har dessverre mistet mine, så nå ser jeg ikke bra ut... verken på den ene eller den andre måten.

Skrevet

Jeg føler meg ganske attraktiv uten briller, men med engang jeg tar de på forsvinner alt som kan minne om selvtillit ut vinduet.

Hvis du har kjøpt dem styggeste brillene i butikken så kan det jo bli dårlig.

Kjøp kontakt-linser davel?

Gjest Sylvia
Skrevet

Hei,

Jeg er en rimelig attraktiv mann, i følge meg selv. rundt 190 slank, og med noe muskler (ca 75kg.. så ikke så mye). Jeg føler meg ganske attraktiv uten briller, men med engang jeg tar de på forsvinner alt som kan minne om selvtillit ut vinduet. er det bare meg som er slik (er vel retorisk spørsmål egentlig)?

Eg er ei rimeleg attraktiv kvinne, men føler det motsatt! Om eg skal noko viktig i jobben ellr møte folk eg er litt usikker på, så tar eg alltid på meg brillene!

Det føles som om eg kan kikke ut av brillene, mens dei ikkje kan sjå heile meg... Veit det høyres rart ut, men funker på meg!

Og by the way: ikkje få deg kontaktlinser. Menn med briller er såå vannvittig fint. Om eg møter ei gruppe med menn så er det han med briller eg stiller meg inn på. Uansett om Brad Pitt er der også... ;)

Trur det har å gjere med at ein ser meir mandig, omsorgsfull & klok med dei på.

:gjeiper: Yepp; ser det er på tide å ta ein telefon til Freud... :sjenert:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kommer an på brillene. Det er med briller som med klær, noe er sexy mens noe er fælt. Briller i seg selv er ingen hindring, det er brillen du bruker som er poenget.

Skrevet

For 6-7 år siden var briller med sort kant moderne, og "alle" gikk med det og syntes de var såå hippe.. Tåpelig..men synes da som nå at briller kan bli litt tantete. Menn kler det mye bedre.

Skrevet

Jeg har firkantede briller med tynn ramme, kjæresten sier hun ikke ser dem (sikkert fordi hun er blitt vant til dem).

Jeg føler det ikke matcher utseende mitt, jeg har meget kort hår og rimelig bred kjeve, og noe små tynne briller.

Har linser også men de tørker ut øynene mine og gir meg mørke ringer under øynene, så det bruker jeg kun hvis jeg skal trene, arbeide mye fysisk eller svømme.

takk for alle svar så langt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Styrken på brilleglassene er det som har mest å si for utseendet. Er du veldig nærsynt får du mye mindre øyne med briller. Brilleglassene virker forminskende på øynene. Er du langsynt blir jo øynene større. Veldig langsynt - mye større øyne. Som regel er det ikke fint å få mindre øyne, men det kan være fint å få litt større øyne.

Skrevet

Jeg syns mange kler briller, og at spesielt menn kan bli mer attraktive med briller. Kvinner kan også være fine med briller, men da tenker jeg mer sånn at de kan være like fine med som uten, men med mange menn tenker jeg at de blir enda flottere med briller. Men det kommer altså helt an på brillene og stilen ellers. Har man f.eks. kjipe briller, skjønner jeg at man kan føle seg mindre fin med briller.

Men det er noe med menn med en ganske pen klesstil som tar på seg noen fine briller, som gjør at de ser mer intellektuelle ut - antar det er noe med det jeg liker.

Skrevet

Jeg føler meg også ukomfortabel med briller.

Skrevet

Jeg syns kjæresten min er dødssexy med briller :rødme: Dessverre har han det på samme måte som deg, og nekter å gå med dem :grine:

Men hvis det er selve typen briller du har som du ikke liker (og ikke konseptet briller i seg selv) så er det jo bare å finne seg ett nytt par! Selv har jeg to (helt forskjellige) par og syns det er fint å kunne bytte mellom dem.

Gjest brutal_mann
Skrevet

@moseguri

Det kurerer du lett. Det er bare til knulle vettet av han en dag han har brillene på. Bare husk å poengtere at brillene var det som tippet deg over kanten ;)

Skrevet (endret)
:skratte: Problemet er jo at han aldri har dem på (ser ikke "dårlig nok" til det.hrmf.). Men jeg kan jo prøve å lure dem på ham også får vi se hva som skjer :lur: Endret av Momseguri
Annonse
Skrevet

Eksen min følte det også sånn. Han hadde på seg briller på jobb og når man kjørte bil men i sosiale sammenhenger så brukte han linser. Uansett hvor mye jeg sa til han at han så kjekk ut i brillene. Nyttet ikke.

Skrevet

Eksen min følte det også sånn. Han hadde på seg briller på jobb og når man kjørte bil men i sosiale sammenhenger så brukte han linser. Uansett hvor mye jeg sa til han at han så kjekk ut i brillene. Nyttet ikke.

Haha,

jeg tror jeg kunne vært eksen din da, hvis jeg skal ut eller noe sosialt føler jeg meg mye mer komfortabel med linser.

De er sterke nok, men jeg får ikke spesielt mindre øyne (tror jeg)... kan hvertfall ikke se d i et speil.

Det er bare at jeg føler meg "geeky" og ikke noe sofistikert eller intelektuell

Men i kveld kommer samboer min hjem ENDELIG! Hun sier jeg er så pen med briller mens jeg bare føler meg... mer sjenert og nerdette med briller.

Skrevet

Nerder er inn uansett. Husk det. Men så lenge du har dame, så får du jo bare tro på henne og ikke tenke på det :)

Mannlige nerder skal jo være de beste i senga, og jeg har ingenting som tyder på det motsatte ;)

Skrevet

Jeg har akkurat det samme. Har hatt briller siden jeg var fire, og har nettopp bikket tyve. Likte ikke trynet mitt noe særlig da jeg var yngre, men da jeg fikk kontaktlinser ble det bedre. Føler meg fremdeles søplete når jeg tar dem på, selv om brillene i og for seg er ganske fine. Har aldri funnet noen jeg kler. Tett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...