Gå til innhold

Våknet av at han runket

Fremhevede innlegg

Gjest frustrert
Skrevet

hei

i natt våknet jeg av at samboeren min lå og runket ved siden av meg. Han gjorde det så stille som mulig og uten for mye bevegelse, det merket jeg..

Men jeg fikk helt sjokk. Så jeg begevet på meg, latet som at jeg fortsatt sov. Men da sluttet han, antageligvis i redsel for at jeg skulle våkne og merke det.

Resten av natten sov jeg ikke. Jeg lå stiv som en pinne og bare ventet på at det skulle begynne igjen. Jeg ble rett og slett redd??

Og når han stod opp før meg i dag så ville jeg ikke kysse han hade. Jeg føler meg sveket på et vis... for jeg har vært syk i to dager så vi har ikke hatt sex, men han sier han helt fint klarer seg uten noen dager og sier jeg er verdt å spare seg til.

Jeg føler... litt sinne, jeg føler meg såret og jeg føler han har løyet. Selvom jeg vet jeg overreagerer, så klarer jeg ikke reagere på noe annen måte enn at jeg trekker meg helt tilbake og ikke ønsker å være med han.

Gi meg noe som kan endre mitt syn? jeg er dødsfrustrert.. så please hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fuler du deg sveket?

Han har ikke gått til noen andre...

Må da være mulig å få utløp for "seksuell energi" på egenhånd, uten at partneren skal bli sur.

Hvordan tror du han tenker nå når han ikke fikk et kyss da han sto opp i dag, dersom dette er noe han vanligvis pleier å få?

Forklarte du hvorfor han ikke fikk det?

Eller går han nå i dag rundt og lurer på hva feil han har gjort?

Har dere en avtale om at egenstimulering er "ulovlig", siden du reagerer så sterkt?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Æsj, jeg synes det er ekkelt at han gjor det når du lå vesiden av. Min eks gjorde det, men han var ikke akuratt så diskre. Han prøvde også å jukke på meg når jeg sov. ÆSJ

Men jeg tror ikke det er noe du bør tenke for mye på :) Han var diskre og sluttet bare du bevegde litt på deg.

Skrevet

Det er jo dødssexy å våkne til noe slikt! :sjarmor:

• Liker 1
Gjest MikeWaters
Skrevet

Herregud, voks opp da!

Enig, hvis dette er et problem da bør du grue deg til virkelige problemer dukker opp.

Skrevet

Jeg skjønner ikke det store problemet. De fleste onanerer i et forhold selv om man ofte har sex. Det har ingen ting med at man ikke er tent på den andre parten eller at man ikke elsker den andre parten. Det må jo være langt bedre at han runker i senga ved siden av deg enn med en film, bilder på do, på badet eller et annet sted...

Skrevet

Jeg hadde mest sannsynlig gitt han en hjelpende hånd med mer jeg :lur:

Må man så må man, når man er i et forhold så syns jeg det burde være rom for at man får lov til å kose med seg selv hvis man har behov for det. Så lenge det ikke går utover sex med deg så forstår jeg ikke helt greia :klø:

Skrevet

TS her

greia er vel ikke at jeg føler meg direkte sveket som om han skulle gått til noen andre, men jeg fikk egentlig bare sjokk siden han hele kvelden hadde snakket om at det går heeeelt fint han må absolutt ikke ha sex på noen dager osv. så jeg slo meg til ro med det.

Jeg har ingenting imot at han holder på med seg selv, det var bare det at jeg våknet og merket bevegelsene og faktisk lurte på hvorfor i helvete han ikke spurte meg om jeg ville gi han en hånd eller lignende, men prøvde å skjule det så mye som mulig isteden.

Det var der jeg følte meg litt sveket, som om han ikke stolte på meg på et vis.

En annen faktor er vel at jeg i det siste har følt meg skikkelig lite tiltrekkende siden jeg er syk, og dette gav meg vel ikke akkurat noen oppsving i selvfølelsen...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han var sikkert flau, og du overreagerer.

Skrevet

1. At han sa at han ikke må ha sex på noen dager, kan godt være fordi han ikke ville du skulle bekymre deg, og heller fokusere på deg selv, og det å bli frisk.

2. At han gjorde det stille og forsiktig for at du ikke skulle merke det, var vel helst fordi du sov, og så ville han ikke vekke deg. Han tenkte gjerne du trengte søvn, siden du nå har vært syk.

Ellers får du bare snakke med ham.

Skrevet

TS her

greia er vel ikke at jeg føler meg direkte sveket som om han skulle gått til noen andre, men jeg fikk egentlig bare sjokk siden han hele kvelden hadde snakket om at det går heeeelt fint han må absolutt ikke ha sex på noen dager osv. så jeg slo meg til ro med det.

Jeg har ingenting imot at han holder på med seg selv, det var bare det at jeg våknet og merket bevegelsene og faktisk lurte på hvorfor i helvete han ikke spurte meg om jeg ville gi han en hånd eller lignende, men prøvde å skjule det så mye som mulig isteden.

Det var der jeg følte meg litt sveket, som om han ikke stolte på meg på et vis.

En annen faktor er vel at jeg i det siste har følt meg skikkelig lite tiltrekkende siden jeg er syk, og dette gav meg vel ikke akkurat noen oppsving i selvfølelsen...

Jeg er mann og noen ganger er det faktisk godt å gjøre det med seg selv...det kan også hende han ikke tok initiativ av hensyn til deg...det er jo uansett ikke noe svik...

Alle er syke en gang i blant. Det er sikkert han også. Elsker man hverandre og skal kunne bo sammen så må man tåle at den andre part har dårlige dager. Dette går begge veier. Det er ingen grunn til å ødelegge selvfølelsen av den grunn. Dette er noe som du bare må akseptere...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart han er diskret, så mye styr som du lager for ingenting!

Legg vekk alle klager om at han lyver. Han våknet kanskje bare og plutselg var behvoet der, uten at han syntes at han måtte vekke deg for å informere eller be om assistanse. Gutter klarer det der utmerket selv, og de fleste av dem liker å ta seg en runde på egenhånd rett som det er, uavhengig av om kjæresten er tilgjengelig eller ikke.

Kjæresten min spør aldri om jeg vil gi ham en hånd, han er jo langt flinkere med sin egen hånd. Hvis han vil ha sex mens jeg sover, vurderer han sannsynligheten for å få ja før han vurderer om han vil vekke meg eller fikse seg selv, eller forsøke å sovne uten.

Du lager problemer ut av ingenting.

Skrevet

TS her

Hvorfor var dette noe du måtte slå deg til ro med, da? Hvorfor måtte han si mange ganger at han skulle klare seg uten sex noen dager? Jeg føler det er her problemet ligger. Det er da helt naturlig å ikke ha sex når den ene parten er syk og ikke orker sex, hvorfor gjøre et stort nummer ut av det?

Gjest lulua
Skrevet

skjønner ikke hva som er galt med det jeg? har våknet av det selv jeg,å kunne ikke brydd meg mindre.. Mange ganger når jeg er sliten å ikke orker sex,så kan han ligge ved siden av meg og gjøre det,mens jeg legger meg til å sove! Veldig greit syyntes nå jeg :)

Skrevet

Han ville väl inte väcka dig? Och de allra flesta onanerar ju vare sig man är singel eller inte (fast man brukar kanske inte göra det när partnern sover bredvid :gjeiper: ). Och att ha sex och att onanera behöver inte vara samma sak, onani kan ju vara ren avslappning ibland. Och han kanske inte ville sätta någon press på dig om du varit sjuk? Jag skulle inte ta så illa upp, han menar ju inget illa.

Hade det varit jag så hade jag vänt mig om och frågat vad han höll på med och om han ville ha en hjälpande hand. ;) Hade jag inte varit på humör för sådant så hade jag väl bett honom göra det i badrummet istället.

Gjest Craven
Skrevet

Jeg synes du tvert må gå fra ham. Dette var helt klart et overgrep mot deg.

Gjest Anjelika
Skrevet

Hvorfor var dette noe du måtte slå deg til ro med, da? Hvorfor måtte han si mange ganger at han skulle klare seg uten sex noen dager? Jeg føler det er her problemet ligger. Det er da helt naturlig å ikke ha sex når den ene parten er syk og ikke orker sex, hvorfor gjøre et stort nummer ut av det?

Det lurer jeg også på.

Om jeg er for syk for sex så er jeg uheldigvis det, det er jo dumt for oss begge men han får nøye seg med runking og jeg med snottepapir og paracet.

Og om han av en eller annen grunn hadde hatt behov for å forsikre meg om at han klarte seg uten sex et par dager (noe som normalt sett sier seg selv), så hadde jeg tenkt sex med meg - ikke runking.

Skrevet

Det lurer jeg også på.

Om jeg er for syk for sex så er jeg uheldigvis det, det er jo dumt for oss begge men han får nøye seg med runking og jeg med snottepapir og paracet.

Og om han av en eller annen grunn hadde hatt behov for å forsikre meg om at han klarte seg uten sex et par dager (noe som normalt sett sier seg selv), så hadde jeg tenkt sex med meg - ikke runking.

Hah, her kom det jeg hadde tenkt å skrive :gjeiper:

Min første tanke når jeg leste hovedinnlegget var "jammen, runking er jo ikke sex"

Fatter ikke at folk kan reagere negativt på noe så naturlig som runking..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...