Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Har hendt to ganger nå at mens har latt vente på seg, nå i fire/fem dager på overtid. Begge gangen har dog den kommet når jeg har hatt sex. (altså ikke hatt sex på noen dager før dette, så begynt å blø etterpå) Hva er sjansene for at det er SA og ikke vanlig mens..? Burde jeg neste periode vente med å ha sex en uke eller to for sikkerhetsskyld, eller er det hysterisk?
MonThe Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Hei:) Ut ifra hva jeg har lest, på lommelegen og diverse, så kan ikke sex være med på å "utløse" en abort.. Så jeg ville ha hatt sex akkurat når man har lyst jeg! Øker jo sjansene for å bli gravid og, om du ikke allerede er det! Har selv hatt forsinket TR to ganger de siste fire månedene, en gang 8 dager over tiden, andre gang 2 uker over tiden, og har selv tenkt tanken om det egentlig var en SA, og ikke bare en vanlig forsinket TR.. Men forsøker å ikke tenke på det, vil ikke stresse meg opp unødig.. (er vel egentlig enklere sagt enn gjort da... ) Men er veldig frustrerende at TR plutselig skal begynne å bli forsinket "uten grunn"nå når vi prøver... Ønsker deg lykke til, og kos dere i prøvetiden:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Egentlig det svaret jeg ville gitt meg selv, men noen ganger greit at andre påpeker det. Bare fryktelig irriterende at ordentlig mens blir "utløst" av sex, spotting (bittelitt brunt)i fire dager er ikke så morro. Uff, virker ikke som at det blir noe barn her nei. Skikkelig uromantisk med inseminasjon, men må det til så, ja.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har også opplevd at sex setter igang mensen hvis den er litt forsinket, og jeg har da ikke vært prøver.
missLynch Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Mensen blir av en eller annen grunn utløst av sex; det er slik her i gården, ihvertfall Skjønner at dette er frustrerende. Dersom en liten spire først har satt seg fast, så vil den ikke bli påvirket av sengekos. Det kan du nok være trygg på! Ønsker deg lykke til med neste prøveforsøk. Det kommer til å ordne seg. Hilsen en annen prøver(som fikk TR i dag....hmmmfff!)
Kosteskaft Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Som flere sier, OM det hadde vært SA,så hadde det skjedd uansett. Endret 6. mai 2010 av Kosteskaft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå