Gjest Spørsmålet Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hmmmm Jeg er så fustrert at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne:/ Je tror jeg skriver dette mest for å kansj så mine tanker med på "ark" ( hi hi ) Og kansje av den grunnen ser jeg selv hva som trengs:P Mitt mega problem er at jeg er super forelsket og jeg vet nå hva kjærlighet er :D Jeg sitter å ser på order kjærlighet og nikker Jeg vet :D hi hi Men noen ganger har selv den vakkreste rose torner:P Før jeg spørr dere om hjelp må dere vell ha litt info av meg så her kommer den _D Jeg traff for 3 år siden en kjempe hyggelig gutt på netter over en av disse internett spillene:d Vi spilte kjempe mye i lag og hadde det kjempe morro:D Men så en dag kom vi til å prate om sex og vi merket for at dette var spennende så vi fortsatte:D ( vi hadde på det tidspunktet delt bilder på msn) ( noe jeg ikke huser i dag) Den dagen er nå ca ett år siden. Ordene ble til at vi ble betatt av hværandre og etter som sommeren gikk ble vi begge forelsket:D åhh det er så godt og vondt. Vi bor så langt fra hværandre så alt fåregår over netter :D ( og ja jeg vet at man ikke kan stole på folk man møter på netter... vell noen mener det BULL SHIT^^ Ikke alle er drittsekker ) uansett:P Så litt info on han siden det er han jge trenger hjelp med;D Han; en vidundelig gutt.. åhh .. Han er helt utrolig han får meg til å tenke og føle tinge jeg ikke vist gikk ann.. Men han er mystisk.. Han deler lite om seg selv:: ( han har delt mye for en tid siden men da vi ble enige on å stoppe forholdet vært p.g.a distansen mellom off)så nå deler han bare veldig lite:D Så nå prøver jeg å kommer over min første kjærlighet på en alder av 30.... Det er ikek lett :D For vi ble begge enide om at dette var noe som mårre skje:D Men det er 6 månderside nå og jeg har ikke kommet over han i heletatt :D grunnen og her kommer problemet; Vi snakker i lag noen ganger enda :D ( ca 3-4 dager i uken) Og vi kan ha de mest hjære sex samtalene som vare opener hjernen og ... vanskelig å forklare den der Og vi flørter fortsatt::/ Han sier han er kommet over meg , men han gir meg små hint om at han ikke er det :D Jeg har sagt til han at han må ikke være så snusselig og søt nåt han snakker med meg siden jeg ikke er kommet over han Men han orker/klarer ikke:P For meg virker det som om han ikke helt vil la meg gå selv om han sier det :D Vi har cyber sex og han spørr om han kan så see på meg på web cam :D Og da kan han sitte på see på meg i flere timer , men vi chater:D Og sist helt fikk han meg til å strippe på cam:O ( Han ville kose seg og se på meg ) mega kompligang det da:P oG når vi chatte kan ha si sån som; Lyst å gjøre meg kåt? så slaår han på web camet mitt og il see på meg ) Men så kommer mandag og han er stum som ett østers og JEG må få igang en samtale med han om vi skal i det heletatt snakke i lag .. Han snakker aldri til meg bare med meg :D Så om jeg ikke snakker til han kan han gå flere dager uten å snakke med meg :/ Og nå har jeg begynt å følte med en av kompisene han for å see om kansje han ble sjalu.... Men alt han sa var ; lykke til og ikke si noe om hva som har skjedd mellom deg og meg :/ Så jeg er nå sammen med kompisen:( selv om jeg elsker han andre:( men vi flørter og crbrer oh han ser på meg på cam selv om:( Jeg klarer liksom ikek så snakke med han heller :/ Han heter å snakke om følelser han låser seg selv og bare neketer å svare:( HVA SKAL JEG GJØRE??? JEG ER SÅ LOST HER ASSA:/ HELP
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 OT: Det blir så mye lettere å lese innlegget ditt, og ta det mer "seriøst" hvis du kutter alle smiley`er, halvt engelske ord/uttrykk og holder deg til norsk som hovedspråk. Du høres veldig ung ut. Ellers: Hold deg unna nettkamera, du aner ikke hva han mottaker lagrer og hvem andre som kan få tilgang på materialet. Hold deg til en om gangen, og alderen vil modne både følelser og fornuft etterhvert. Vær dønn ærlig, og ikke lek med andre fordi du liker oppmerksomheten og får komplimenter.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Til å være 30 år,virker du fryktelig naiv og lite voksen ut. Beklager men han utnytter deg! For han er du bare ei han kan ha det gøy med og ikke noe mer. Kom deg unna med engang og bruk heller tiden din på folk som virkelig bryr seg om deg!
Gjest brutal_mann Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Jupp. Han er en kuk som du skal holde deg borte fra. Når det kommer til forhold så er ting veldig enkelt. enten vil en, eller så vil en ikke. halvveise ting finnes ikke i forhold.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Det som gjør det så vanskelig er at han får meg til å føle meg stoldt over meg selv og han får meg til å føle meg vakker og at jeg betyr noe:D Det er er utrolig med tanke på at jeg lider av ansgt og deperisjoner:(
Gjest brutal_mann Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Vel. Når voksne friske folk sier at fyren ikke er helt god og utnytter deg så bør det være et hint.
Gjest lolita___ Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Du hadde jo ingen forhold med de,alt er over nettet.Du skjønner vel at du aldri har vært kjæreste med de?Men jeg vil råde deg til å slutte å snakke med sånne menn,han missbruker deg og leker med dine følelser.Du skriver her at du lider av angst og depresjoner,da er det det du må jobbe med.Se heller etter en mann som vil noe mer enn bare sex.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå