Gå til innhold

Min samboer har dårlig selvtillit..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min samboer og jeg har vært sammen i 3 år, og han sliter fortsatt med selvtilliten ovenfor meg, pga han er ganske overvektig.

Vi har jo sex så klart, men aldri med lyset på.. Han vil ikke kle av seg foran meg eller dusje sammen.

Og han har aldri skiftet klær mens jeg har vært i nærheten.

Dette begynner å bli vanskelig for meg, for det er naturlig for meg at man ikke skal være redd for å vise seg nakne for hverandre. I hvert fall ikke når vi har bodd sammen i 3 år.

Hva kan jeg gjøre for å endre på dette? Har selvfølgelig snakket med ham om dette mange ganger, og gir ham komplimenter hver eneste dag. Men føler ikke jeg kommer noen vei med det.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er også litt på den tyngre siden av skalaen, og han følte veldig på det i begynnelsen men ikke nå lengre. (Kanskje fordi jeg har lagt på meg noen ekstra kilo?:)

Men uansett, prøv å ta en snakk med han om dette på en alvorlig måte, det må jo finnes en løsning på dette ikke sant? Enten må du få han til å føle seg som verdens beste og deiligste gutt, selv om han har litt ekstra på kroppen, eller så må han trene og slanke det bort. Dette klarer han best med hjelp fra deg.

Skrevet

Det kan jo hende at han er redd for at når du ser ham naken vil du ikke like det du ser og flytte ut/slå opp og derfor gjør han det han kan for å holde på deg.

Prøv å fortell ham at du ikke bryr deg om hvordan hans ytre ser ut og at dine følelser for ham sitter ikke i utseende, for da hadde jo dette vært ett problem for lenge siden.

Viss du vil at han skal bli mer komfortabel så burde du mest sansynligvis ikke presse ham til for mye med en gang, begynn i det små med bare det å skifte rundt deg. Du kan også prøve å hjelpe ham ved å ta ett plagg av deg først, så ham, så deg osv sånn at han føler seg mer avslappet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...