Gjest hey Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Det har seg sån at jeg er forelska.Hver gang jeg ser han, hopper omtrent hjertet mitt ut av kroppen. (noe jeg tror han har merket)og vi har egentlig aldri snakket ordentig sammen, men likevell føles det ut som vi kjenner hverandre. vi har veldig god øyekontakt. og begge sliter kanskje litt med å sjule kroppspråket! men så kommer dilemmaet. Dette har holdt på et år nå! Jeg møter han ofte på fester+. Den ene dagen jeg møter han er han veldig ivrig, hilser med øyebryna, rødmer, smiler, ser på meg, og lar meg få vite det, finner helst noen å snakke med som står i næreten av med.,og jeg ser han prøver å lytte til det jeg sier..Så er det noen dager da han ser fort på meg,kanskje rødmer litt og bryter øyekontakten fort.thats all.så er det noen dager som han absolutt ikke ser på meg, skygger unna på en måte. Der jeg ikke er, går han og motsatt. og veldig overlegen! og ser veldig selvgod ut! huff..hater de to sistnevte "dagene" hans :O !!! Men han viser jo litt interesse og. satt foreksempel rett bak han på en stol her om dagen, og da tok han stolen litt bakover. ellers så skulle vi på hyttetur i påska,(ikke med samme folk, men to forskjellige vennegjenger) og han ba broren min om å ringe til meg og si veien var glatt, for jenter var ikke så flinke til å kjøre hadde han sagt og smilt.og det skjedde også noe mer rart. det var seint på lørdagskvelden, og jeg møtte han kjørende på vei inn til hytta dems, jeg skulle ut. og da jeg kom tilbake etter en halvtime satt han i bilen sin ved innkjørselen til hyttene, skrudd av motorn. gjorde ingen ting.det var også ca. bare 40 m unna hytta mi. Så gikk jeg inn i hytta, og la merke til at han kikket inn i hytta! der satt han lenge, og kikket inn.. (jeg lata som jeg ikke så det) og neste dag, så var han helt avvisende igjen!! huff..orker ikke dette! og mens jeg først er i gang..vet noen hvorfor han følger med når jeg drikker eller spiser., eller hvis jeg klør meg på handa eller retter på håret osv. prøver han finne feil eller no?! og en gang frøys jeg så at jeg strøyk meg fort opp og ned på beina og arma(som er helt vanlig som folk gjør for å prøve å få igjen varmen) da RØDMET han no sykt?????????????????? eller hvis jeg nærmer meg han rødmer han. jeg så forresten han rødma når han så på en annen jente som snakka og får satse på at det var pga han merka at jeg så på han!? huff..blir så lett sjalu! Jeg har forresten hørt at han ikke skal ha dame igjen før han finner den eneste rette, kan det være derfor han er så sparsom på oppmerksomheten? eller er det jeg som ikke har skjønt helt enda at han ikke vil ha meg?! hadde vært fint med noen svar! TAKK!
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Hvis dette har pågått et år: Spør ham direkte eller glem ham!
Gjest hey Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 bare det at ..tørr ikke spørre, klarer ikke glemme han :`( åååh..blir så frustrert!
puttaliten Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 tja du får jo finne ut om hva du trives best med. Trives du best med å ha det sånn eller trives du best med å finne ut av det sånn at du kan gå videre med eller uten han? Bare si det rett ut til han. "jeg liker deg jeg" Du har jo enda ikke sagt noe om du liker han som venn eller som en potensiell kjæreste så det er vel kanskje ikke så farlig å starte med:) Kanskje du får mere respons da på hva han EGENTLIG tenker om deg. Hvis du egentlig synes det er litt spennende og fortsette "leken" så er det ikke noen vits i å gjøre noe med det:)
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 bare det at ..tørr ikke spørre, klarer ikke glemme han :`( åååh..blir så frustrert! Dersom broren din kjenner ham, kan du ikke få din bror til å be ham med på noe som du også kan delta på? Hvis du gruer deg for å snakke direkte til ham, kan du vel kanskje ringe? Jeg synes det virker som om han er like sjenert som deg, så her tror jeg bare du må prøve å ta litt initiativ. Dere har felles bekjente, så da må det vel kunne gå an å finne på noe der dere kommer litt nærmere hverandre. Sett deg ved siden av ham og snakk om noe du vet han er interessert i...
Gjest hey Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 nei! Vil ikke fortsette sån.. og han vet godt at jeg liker han! Han er så rar! det var en pen gutt som hjalp meg med noe i går, og da så han leenge på meg når jeg kom tilbake igjen... blei han kanskje sjalu? :D haha..er det trikset tro? nei..jeg er psykopat ass..MÅ ha HAN! kan bare ikke gå videre uten han,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå