Snart Frue Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Er det noen her inne som har erfaring eller kjenner til en bedrift i Oslo som heter ”The Cake”? Vi vurderer å bestille bryllupskake derifra men dette er en stor avgjørelse og siden vi ikke vet noen ting om dem så vil vi gjerne høre om det er noen av dere der ute som kan opplyse oss? Kakene både ser bra ut og høres gode ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Men det står på nettsiden deres at de for tiden ikke tar imot kakebestillinger Har aldri hørt om firmaet før, men jeg ble nysgjerring, så jeg lette dem opp på nett... kakene høres kjempegode ut
Snart Frue Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har vært i kontakt med dem og de virker bra. Men klart... det er en viktig kake... jeg tar ingen sjangser på noe halvveis.. da går vi heller for pascal eller noe.. Vitaminbjørn: hva mener du??
Snart Frue Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2010 The cake is a lie! o.o ? Fint med et litt mer utdypende svar siden dette er viktig!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Du kan jo kjøpe en liten, "vanlig" kake først for å finne ut om den svarer til forventningene?
Snart Frue Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2010 Ja, det tror jeg at jeg skal gjøre. Investerer gjerne noen kroner i det hvis de er skikkelig gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå