Gå til innhold

Anbefal meg en spiseplass!

fjellryp

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og kjæresten har snart ettårsdag og vil ut og spise!

Kan noen anbefale en koselig plass med god mat?

Alle slags plasser og nasjonaliteter :)

Må også nesten høre om noen har vært på grønn pepper, siden jeg har hørt litt bra om de!?

Hilsen meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når eg såg overskrifta, var det faktisk Grønn Pepper eg hadde tenkt å anbefale! Maten er veldig god der. Men eg har opplevd at det kan vere veldig travelt der i helgene, og då er det ikkje akkurat staden for ein koseleg, romantisk middag.

Har også ete veldig god mat på ein indisk restaurant, trur kanskje den heitte Agra. Men no ser det ut til at den ikkje er i Trondheim lenger.

Endret av cogito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Bakgården for et par uker siden, der var det veldig koselig. Deilig tapas til en forholdsvis billig penge, og god vin også :) Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjelleren på Britannia, Jonathan Mat & Vinhus i Dronningens gt. Nydelig mat og så så romantisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det fint vi skal ut på en mandag da:) Har veldig lyst å prøve ut grønn pepper.

Har aldri hørt om bakgården så de må jeg sjekke.. :)

Og Jonathan var jeg på en gang, og av en eller annen grunn likte jeg meg ikke der.. Var veldig mye folk og kaldt ute, så kunne gitt de en sjangs til=)

Kom gjerne med flere å velge i!?

Drar jo alltid på Egon og italienske pizzasjapper så har jo egentlig ikke peiling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jonathan er veldig koselig :) Frati er også et fint sted med god mat (men er et par år siden jeg var der sist da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo Frati er kjempebra. Deilig italiensk mat, antipasti og desserter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...