Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Har ei datter som går i 8-ende klasse og der har alle elevene pult i klasserommet. Har også hørt at det går helt ned til 1-klassen. Er ikke dette noe skolene burde stoppe? Synes det er helt grusomt at alle elevene i den norske skole, fra 1 til vgs har pult i klasserommet. Og hva synes dere om at elevene har pult i klasserommet? Det verste er jo at flere lærere også har pult i klasserommet sammen med elevene. Lærerene har vel også pult på lærerrommet i tilegg. Ja, det er virkelig ikke rart at den norske skole går til he*****.
HulaHoop Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Lærerne har som regel kateter i klasserommet. Tenke seg til!
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Ja...? De må da ha bord å sitte ved...vil du at de skal sitte på gulvet eller?
Gjest WendyClear Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Ja...? De må da ha bord å sitte ved...vil du at de skal sitte på gulvet eller? Jeg trodde det var stolen man satt på
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Haha.. Trodde dette bare var tull jeg da.. PULT = dobbel betydning av ordet
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Haha.. Trodde dette bare var tull jeg da.. PULT = dobbel betydning av ordet Det har kateter også.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Jeg trodde det var stolen man satt på Ja? Stolen sitter man PÅ, pulten sitter man VED. ; D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå