Gjest lolita___ Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hvilken er til å annbefale??Og hvordan få best mulig resultat? Har krøller fra naturens side som kommer veldig frem når jeg bader i saltvann. Så da er det verdt er forsøk med saltvann spray??
Rosebud Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Det kan absolutt være verdt et forsøk med saltvannsspray. De gangene jeg har brukt det har jeg sprayet mest på undersiden av håret, og klemt frem litt krøller, og blåst med føner mens jeg fortsetter å klemme bølger inn i håret. Jeg brukte en som het Ocean Spritz eller noe sånt fra Wella, og likte den godt. Ellers kan du kikke i denne tråden, som handler om akkurat det samme http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=486586
Antlers Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg foretrekker Proffs Ocean Mist (selges på H&M). Synes jeg får best resultat når jeg sprayer den på helt tørt hår. Da løfter jeg opp og sprayer under ved hårrøttene først og deretter sprayer jeg litt i lengdene og klemmer inn noen bølger. Viktig å ikke fikle for mye, for da blir det bare brusete. Utover dagen løfter jeg av og til litt på hårrøttene for å vedlikeholde volumet. Bruker ikke føner.
Gjest lolita___ Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Takk for svar,men sliter det veldig på håret??
Antlers Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Takk for svar,men sliter det veldig på håret?? Ikke noe mer enn vanlig saltvann, hehe. Neida, det er klart det kan slite litt, men jeg har ikke merket noe til det på håret mitt. Nå bruker jeg ikke saltvannspray hver dag heller, da. Om du velger å føne så vil nok det slite mer enn selve sprayen.
Gjest lolita___ Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Ikke noe mer enn vanlig saltvann, hehe. Neida, det er klart det kan slite litt, men jeg har ikke merket noe til det på håret mitt. Nå bruker jeg ikke saltvannspray hver dag heller, da. Om du velger å føne så vil nok det slite mer enn selve sprayen. jeg kommer nok ikke til å føne det.Kjøpte den du sa idag,ganske rimelig pris også.Så tester den senere ikveld:) Skal teste på samme måte som du gjorde å se om det kan funke for meg:)Takk for gode tips Endret 5. mai 2010 av lolita___
Antlers Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Lykke til Du må fortelle hvordan resultatet ble, da
Gjest lolita___ Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Lykke til Du må fortelle hvordan resultatet ble, da Helllluuuu dette funka sikkelig da:)Jeg tok det i vått hår.Etter at håret tørka fikk jeg sikkelig deffinerte krøller sånn korketrekkere:)wuhhuuuu.Utrolig digg egentlig å slippe å stelle håret for mye nå,bare spraye på saltvann og ferdig:)Trodde krøllene mine hadde blitt borte,etter mange år med rettetang.Neida de kom helt frem med dette vidunder middelet:)Så er super happy,hehehe.Takk for råd
Antlers Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Yay! Happy ending Men hvis du er redd for slitasje fra saltvannspray, så skjønner jeg ikke hvordan du tør bruke rettetang. Det er jo noe av det som sliter mest på håret, kanskje med unntak av gjentatt bleking.
Gjest lolita___ Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Yay! Happy ending Men hvis du er redd for slitasje fra saltvannspray, så skjønner jeg ikke hvordan du tør bruke rettetang. Det er jo noe av det som sliter mest på håret, kanskje med unntak av gjentatt bleking. I know,men fakktisk så slet det ikke mye på håret mitt.Tuppene ble fæle,men de klipper jeg vekk.Nå har jeg ikke rettet ut håret på flere månder.Men har ganske sterkt hår da.Har bleket det og farget flere ganger heheh:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå