Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lolita___
Skrevet

Hva er din favoritt av sminke og hår produkter?

Nevn grunnen hvis du har lyst:)

Sminke:Max factor long lasting foundation

Har brukt denne i 10 år:)Huden blir kjempe naturlig og den dekker.

Hår Ingen favoritt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sminke: i.d. mineral make up - resultatet blir naturlig og det holder lenge. Føler i tillegg at huden får "puste". Når det gjelder mascara er favoritten Hypnose fra Lancome.

Hår: Bed hair - husker ikke hva den heter, men er lilla flaske som får frem krøllene mine :) Virkelig et bra produkt.. Eneste som er synd er at den lukter altfor søtt! Men hva gjør man ikke for at håret skal holde seg flott hele dagen? ;)

Gjest lolita___
Skrevet

Sminke: i.d. mineral make up - resultatet blir naturlig og det holder lenge. Føler i tillegg at huden får "puste". Når det gjelder mascara er favoritten Hypnose fra Lancome.

Hår: Bed hair - husker ikke hva den heter, men er lilla flaske som får frem krøllene mine :) Virkelig et bra produkt.. Eneste som er synd er at den lukter altfor søtt! Men hva gjør man ikke for at håret skal holde seg flott hele dagen? ;)

Den har jeg prøvd bed hair fra tigi??Jeg kuttet den ut pga lukta ble så kvalm hehehe,men ja den er super.

Skrevet

Ja, den lukter forferdelig.. I går holdt jeg på å kaste opp av lukta.. :P Så tror nok dessverre jeg må kutte den ut, og det er synd - for den er veldig bra!

Men jeg leste i en annen tråd at du hadde krøller fra naturens side, har du noen hårprodukter som du synes hjelper for å få de fine? :)

Skrevet

Sminke: Smashbox Focal Point mascara. Den får mine korte og rette vipper til å bli laaange og holde seg buede hele dagen. :rødme: Og Madara hudkrem med farge. Den er fantastisk.

Hår: KMS Headremedy shampoo - holder min hodebunnspsoriasis under kontroll.

Gjest lolita___
Skrevet

Ja, den lukter forferdelig.. I går holdt jeg på å kaste opp av lukta.. :P Så tror nok dessverre jeg må kutte den ut, og det er synd - for den er veldig bra!

Men jeg leste i en annen tråd at du hadde krøller fra naturens side, har du noen hårprodukter som du synes hjelper for å få de fine? :)

Nå bruker jeg den catwalk (curls rock)fra tigi.Den lukter i hvertfall veldig godt,litt som ralph luren parfymen den blå:)Veldig fresh også føler jeg den samler krøllene og fremhever de.

Skal prøve saltvannspray nå.Lest en del om det på nette og det skal tydligvis fremheve krøller,så verdt ett forsøk.Kan skrive her hva jeg synes,må bare finne ut hvilken jeg skal kjøpe:)

Skrevet

Kjøp saltvanssprayen fra REF! Den er uten tvil den beste :)

Skrevet

Lancôme Effacernes Concealer er et must. Ellers er det sjelden jeg kjøper samme produktet flere ganger.

Gjest Stjernemelk
Skrevet

Sminke: Foundation fra Tikei :jepp:

Skrevet

Sminke: I.D. mineral foundation.

Den dekker godt uten å se unaturlig ut, og har i tillegg solfaktor.

Hår: Biosilk silk therapy - serum som varmebeskytter og roer håret.

Lukter fantastisk, håret blir lett å gre (har i når vått) og bruser mindre når tørker. Varmebeskyttende når bruker føner og rettetang.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

All sminke fra everydayminerals.com, bortsett fra mascara. Jeg MÅ ha en mascara som er tykk og "dras" av etter varmt vann. ALT annet legger seg som en sart ring under øynene

Hår: Tangle teezer hårbørste- beste kjøpet noen gang :)

bruker bare naturlige produkter til håret, Giavanni eller Aubrey, kjøpt på Iherb.com! veldig fornøyd med disse da jeg har mye problemer med slitt hår før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...