Tante Dora Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hva er greia med flåtten? Har den egentlig noen agenda med livet, annet enn å suge blod fra pattedyr? Dette opptar meg like mye som meninga med livet, er det noen som vet?
Larsern Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Hva er greia med flåtten? Har den egentlig noen agenda med livet, annet enn å suge blod fra pattedyr? Dette opptar meg like mye som meninga med livet, er det noen som vet? Agendaen er å hoppe på en hund og suge blod og siden lure et barn til å tro at den er et blåbær.
Green Lady Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Er det egentlig noen som har en agenda med livet annet enn å føre genene videre?
annamaria8 Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Er det egentlig noen som har en agenda med livet annet enn å føre genene videre? Flåtten - livet i et nøtteskall
cyanid Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 (endret) forbanna svin! Hvis det kommer en rød ring rundt mitt bitt jeg fikk i forgårs, hater jeg dyr og begynner å spise kjøtt igjen >:-( Men kun hvis jeg får flåttekreft og svulstarm. Endret 5. mai 2010 av cyanid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå