Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hei Jeg sliter med uren hud. Har ikke grusom hud, men det er alltid noe. Og det plager meg til det nivået at jeg kan føle meg uvel en hel dag, og lengre. Tenker på det mer enn hva som er sunt, og blir sint og lei meg pga det minst en gang dagen. Har prøvd alle mulige renseserier, både billige og dyre, spise sunnere, trene, i flere år nå. Har alltid tenkt at det ville gå over når jeg ble eldre, men er nå 20 og orker rett og slett ikke mer! Det jeg tenker på å gjøre nå er å dra til en hudpleiesalong og prøve behandling der. Så det jeg lurer på er om andre har gjort det, og om det faktisk 100% virker? Har ikke lyst til å bruke masse penger på noe som ikke virker, en gang til. Takker på forhånd for svar
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Det er desverre ingenting som funker 100% på alle.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Nei, skjønner jo det. Men kan det funke, eller er det bare juks?
Jade Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jeg kan ihvertfall love at en hudpleier kan gjøre mer for deg enn oss Du kan jo spørre på forhånd hvilke rettigheter du har hvis behandlingen ikke virker. Endret 4. mai 2010 av Jade
Gjest Pippelipp Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Jeg hadde det sånn som deg, forferdelig hud og ble ofte skikkelig lei meg når jeg så meg i speilet. Du bør se på hva du spiser, du skriver at du spiser sunt og det er jo bra Jeg sluttet med melk og hvetemel og fikk bort veldig mye da. Overraskende mye, faktisk. I tillegg kjøpte jeg en gel på tube som heter silicol skin. Du får den på Vita og sikkert på flere apoteker. Den bruker du som en maske hver kveld. Fukt huden din, smør på en halvtynt lag og la den sitte i ti minutter. Hvis huden føles uutholdelig tørr etterpå, smører du på en lett fuktighetskrem, men det beste er om du lar huden din være i fred etterpå. Vær forsiktig med kremer og sminke. Pass på at du har en lett hudkrem, jeg brukte ansiktskremen fra The Skincare fra Shiseido i mange år og jeg renser huden min enda med renseskumet deres. Hvis du bruker dekkrem, pass på at du bruker lite og bare et tynt lag. Det er drit kjipt med sånn hud som vi har, men det går an å få den under kontroll P.S. Jeg gikk til hudlege til slutt og fikk god hjelp av ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå