Gå til innhold

Ungt par i RIGA/ mange spprsmaal

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi er et par paa 25 aar som reiser til Riga for 4 dager om 3uker.

Lurer litt paa hva slags mennesker som bor og ferierer der? Hvordan gaar de kledd?

Er det mye tackystemning?halvnakne russiske damer?

Vi skal bo paa et veldig fint hotell..saa gleder meg veldig.

Aldri vaert i Riga saa tips sier jeg jatakk til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ser ut som mennesker - ganske like oss her i Norge ;) Dog er det nok i snitt litt mer stæsj-og-høye-hæler-faktor på damene der enn på de norske damene, men det har nok neppe noe å si for ferieopplevelsen din.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De ser ut som mennesker - ganske like oss her i Norge ;) Dog er det nok i snitt litt mer stæsj-og-høye-hæler-faktor på damene der enn på de norske damene, men det har nok neppe noe å si for ferieopplevelsen din.

Skjønner det..men vil bare ha en idee om hvordan moten er..hvordan folk kler seg..er det mye russisk horefaktor..

Skrevet

De fleste kler seg "vestlig". Kanskje ikke så mye merkefokus der borte som her i Norge (spørs vel også på alder), men man glir fort inn i mengden.

Eneste er at da jeg var der var det endel damer som kledde seg i slike leopardmønstre. Leopard-topper, sko og sikkert bukser. Litt små-harry i våre øyne, men jeg så kanskje 2-10 stykker hver dag av totalt 200-400 folk. Er ganske mange folk i sentrum, og det er jo en stor by, så man får jo se litt av hvert.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De fleste kler seg "vestlig". Kanskje ikke så mye merkefokus der borte som her i Norge (spørs vel også på alder), men man glir fort inn i mengden.

Eneste er at da jeg var der var det endel damer som kledde seg i slike leopardmønstre. Leopard-topper, sko og sikkert bukser. Litt små-harry i våre øyne, men jeg så kanskje 2-10 stykker hver dag av totalt 200-400 folk. Er ganske mange folk i sentrum, og det er jo en stor by, så man får jo se litt av hvert.

blir spennene, takk for svar!

Har en venninne som blogger så tenkte jeg kunne ta streetstyle bilder til venninnen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...