Marshmallow Skrevet 6. mai 2010 #21 Del Skrevet 6. mai 2010 Ballerinasko/flate sandaler om sommeren Støvletter/ankelstøvletter om vinteren Joggesko som Nike Shox etc. i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 6. mai 2010 #22 Del Skrevet 6. mai 2010 Tøysko, converse osv. Ballerinasko. Boots med høyeheler. Varierer etter humør, vær og anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 6. mai 2010 #23 Del Skrevet 6. mai 2010 Ballerinasko til hverdags med jobb/skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 6. mai 2010 #24 Del Skrevet 6. mai 2010 DC shoes seff På sommeren bor jeg i flip-flopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 7. mai 2010 #25 Del Skrevet 7. mai 2010 Akkurat nå bruker jeg bare mine kjære Toms. Fantastiske å gå i! Den lyseblå fargen er litt upraktisk både med hensyn til klær, de blir fort skitne og gir meg et særdeles stygt skille tvers over foten. I morgen skal jeg se om jeg ikke finner et par i en mer praktisk farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frklykke Skrevet 10. mai 2010 #26 Del Skrevet 10. mai 2010 Enten svarte høye ankelstøvletter, tøysko eller ballerinas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 10. mai 2010 #27 Del Skrevet 10. mai 2010 Joggesko i (nesten - converse får du aldri på mine bein) alle slags fasonger. Akkurat nå går det i Kawasakisko, men jeg bruker også Puma fotballsko (som joggesko, ja ) og Adidas Goodyear. På sommeren bor jeg i flip-flopper. 2nd that, til begge egentlig. Jeg har en forkjærlighet for sneakers og pene løpesko, samt tøysko som ikke er Converse. Og ikke minst Ipanema flip-floppere på sommeren. Mye mykere og bedre å få inn Hawaiinas, selv om jeg har noen par av de også. Ellers så går det i Kawasaki, Vans, ballerinasko, joggesko, støvletter i mer eller mindre fornuftige varianter og pumps dersom jeg virkelig skal pynte meg. Trenger jeg å nevne at jeg har mange par sko??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *miffy* Skrevet 10. mai 2010 #28 Del Skrevet 10. mai 2010 Tøysko er favorittennå for tiden (Converse All-Stars for eksempel). På jobb bruker jeg mye Nike Shox. Ellers går jeg i helt plaine sorte ballerinasko. Når jeg pynter meg er det hæler som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 10. mai 2010 #29 Del Skrevet 10. mai 2010 Eg brukar mykje støvlettar i den kalde perioden - haust, vinter og vår. Eg frys lett, så eg har til dømes ikkje satt vekk støvlettane mine for sumaren i år, og hadde støvlettar i dag. Om sumaren brukar eg ein del Mary Janes, ballerinasko, sandaler og sneakers (eg har skremmande mange Puma-sneakers) på jobb, flip-flops ellers. Eg har mange par sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 10. mai 2010 #30 Del Skrevet 10. mai 2010 vans, converse, kawaski og støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå