Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Del Skrevet 4. mai 2010 Tittelen sier egentlig det meste, hva slags sko bruker dere til hverdags? Da tenker jeg på type sko som er behagelig å ha på og som dere går i hele dagen på skole/jobb/etc! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sopp Skrevet 4. mai 2010 #2 Del Skrevet 4. mai 2010 DC shoes seff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. mai 2010 #3 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg sverger til Vans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Del Skrevet 4. mai 2010 Ecco (alt-mulig-terreng sko) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopoholiker Skrevet 4. mai 2010 #5 Del Skrevet 4. mai 2010 Tøysko, alt fra din sko til converse eller lacoste. Sikkert ikke så gode egentlig, men merker aldri noe ubehag i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 4. mai 2010 #6 Del Skrevet 4. mai 2010 Kommer helt an på hva jeg skal. Kawasaki-sko til hverdags, sorte Lacoste-sneakers om jeg skal se litt mer ordentlig ut, og støvletter/pumps om jeg skal noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jumpforjoy Skrevet 4. mai 2010 #7 Del Skrevet 4. mai 2010 Tøysko. Har ørten Converse i forskjellige farger, så varierer etter humør (og klærne ellers). Det var en befrielse da jeg kunne begynne å bruke tøysko igjen da snøen forsvant her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. mai 2010 #8 Del Skrevet 4. mai 2010 Joggesko, gjerne tøysko. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 5. mai 2010 #9 Del Skrevet 5. mai 2010 Ulike varianter av denne typen sko. http://www.lillevinkelsko.no/kmb-ranch-m42700-sort-p-5816.html De skal være i skinn, flate, svarte, dekke hele foten og være uten dilldall. Man skulle tro at det var enkelt å finne "helt vanlige" sko (ikke sneakers), men det er nesten umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEmilia Skrevet 5. mai 2010 #10 Del Skrevet 5. mai 2010 kommer litt ann på om det er sommer eller vinter da. jeg har ett par hvite converse som jeg bruker litt, om vinteren bruker jeg flate støvletter (har noen høye også, som jeg av og til bruker) og uggs. om sommeren går det mest i ballerinasko, høye hæler og litt converse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 5. mai 2010 #11 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. mai 2010 #12 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Veldig avhengig av hva jeg skal, og av temperatur. Når jeg er ute med datteren min på 1 år går det i trainers eller gummistøvler, skikkelige vinterstøvler fra Sorel på vinteren. Skal vi noe der jeg vil føle meg litt ok (i butikker, f.eks. ), blir det ofte ballerinasko, eller flate, pene støvletter når været krever det. På jobb og hvis jeg skal ut med venninner eller sånt går det i pumps, pyntede ballerinasko eller høyhælte støvletter. Men aldri høyere hæl enn 4-5 cm - jeg er høy fra før, og blir veldig sliten i føttene av høyere hæler enn det. Skal det gå fort blir det Keds/trainers eller Uggs om vinteren. Jeg har mange par sko. Endret 5. mai 2010 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #13 Del Skrevet 5. mai 2010 Ecco og Soft Walk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2010 #14 Del Skrevet 5. mai 2010 Joggesko i (nesten - converse får du aldri på mine bein) alle slags fasonger. Akkurat nå går det i Kawasakisko, men jeg bruker også Puma fotballsko (som joggesko, ja ) og Adidas Goodyear. På sommeren bor jeg i flip-flopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 5. mai 2010 #15 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hvite nike joggesko Endret 5. mai 2010 av mirandaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 5. mai 2010 #16 Del Skrevet 5. mai 2010 Om jeg jobber mindre enn 6 timer en dag, så bruker jeg Kawasaki-sko/tøysko. Jobber jeg flere timer så bruker jeg de stygge Gortex-joggeskoa mine.. Jeg går og står HELE dagen på jobb, og føttene mine klarer ikke å gå i flate tøysko over lengre tid. Om noen har tips til fine sko med støtte som er gode å stå/gå i over lengre tid, så tar jeg gjerne i mot Sandaler og slikt er utelukket. Må være "heldekkende". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 5. mai 2010 #17 Del Skrevet 5. mai 2010 Converse, Kawasaki, uggs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
victory2 Skrevet 5. mai 2010 #18 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg bruker Converse , Nike shox eller ballerinas nå om dagen. Trår til med pumps e.l når jeg skal ut på byen eller på fest... Om vinteren går det i flate høye støvletter til hverdags og høye hæler til fest.. Elsker flipflops når det er ordentlig sommer Jeg elsker sko , og har de fleste kjente designere i skapet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 5. mai 2010 #19 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg bor i ballerinasko i fra mai til september, med noen få unntak av tøysko fra feks. Vans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 5. mai 2010 #20 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Nike eller Adidas type joggesko, evt DC. Noe lignende disse har jeg mye av http://amphibios.up.seesaa.net/image/adidas-gonz-superstar-skate.jpg Hvis jeg vil pynte meg litt ekstra eller skal på fest bruker jeg høye heler, enten ankelsko eller høye støvletter. Endret 5. mai 2010 av Huffsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå