PinkAngel83 Skrevet 18. mai 2010 #21 Skrevet 18. mai 2010 Kanskje litt off-topic - og ikke helt direkte svar... men det må bare ut... Siden vi skal gifte oss ca 70 mil fra der vi bor, er det jo kjekt om man kan få hjelp av Svigers til planleggingen. Men svigerszilla er det ikke mye hjelp i. Vi har vært sørover nå i himmelsprett-helga for å få unna en del praktiske ting. Svigers er veldig ivrig på dette bryllupet vårt. Det er eldste sønnen som gifter seg, og kanskje også den eneste av sønnene som blir gift (iallfall sånn det ser ut per i dag). Så skjønner jo de er ivrige - men dette skal være VÅR dag (eller har jeg misforstått??) - og det og da føle seg helt overkjørt av deres synspunkter om pynt, pådekking, mat, kaker, dessert - det er ikke spes hyggelig! Jeg kan ikke si noe om dette selv til de - dette må komme direkte fra sønn til foreldre (føler det på samme måte han også) - for slik de kjører på så har jeg mest lyst å gi opp hele planleggingen! Har også en Svigerszilla.. Hun er verst. Men jeg og sambo har sagt ifra om at det er VÅR dag, og hun kan få komme med innspill. Men gir hun seg fordi? Neeeeeida. Hun ble sur i går da jeg ikke ville fortelle fargen på kjolen jeg skal ha (vil at det skal være en overraskelse til alle) og da jeg fortalte prisen på kaken, tiltet hun mer. Men igjen så har vi tenkt til å betale alt selv, og da får det koste det det koster. Jeg og sambo bestemmer. Ikke svigermor..
Gjest Eurodice Skrevet 24. mai 2010 #22 Skrevet 24. mai 2010 Hvordan har det gått, TS? Har du snakket ut med forloveren din og satt henne på plass?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå