phronima Skrevet 8. mai 2010 #21 Del Skrevet 8. mai 2010 Alle plagg over vanlig H&M-pris behøver jo ikke være klassiske for å være et godt kjøp, da. Det er tross alt 2000, ikke 10 000, vi snakker om her. Om du syns den er veldig fin, den kler deg godt, du har råd og kommer på mer enn én antrekkskombinasjon: Flott, kjøp den! Hva du velger å bruke dine penger på har ingen andre noe å si på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2010 #22 Del Skrevet 8. mai 2010 I min verden så en en buksedress bukse + blazer... :klø: Jeg bruker ikke det uttrykket over hodet - men det som er kalt buksedress i denne tråden kaller jeg kjeledress eller heldress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 8. mai 2010 #23 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Jeg bruker ikke det uttrykket over hodet - men det som er kalt buksedress i denne tråden kaller jeg kjeledress eller heldress. I mitt ordforråd så er en heldress en jumpsuit, og ihvertfall ikke en buksedress. Endret 8. mai 2010 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå