Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hvor tidlig kan barn begynne med elektrisk tannbørste? Har hørt at elektrisk tannbørste er mer effektiv enn vanlig tannbørste !
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hvor tidlig kan barn begynne med elektrisk tannbørste? Har hørt at elektrisk tannbørste er mer effektiv enn vanlig tannbørste ! Yngste vår fikk elektrisk tannbørste til jul like før han fylte 3 år. Han var på sitt første tannlegebesøke noen måneder etterpå, og tannlegen var positiv til at han brukte den elektriske. Jeg kan ikke se noe i veien for at han kunne brukt den tidligere. Så lenge barnet er komfortabel med den elektriske, så kan jeg ikke skjønne at det skal være noen "aldersgrense" på den. Anbefaler Oral-B med Mikke Mus!
Blowers daughter Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Noen venner av oss begynte å bruke det like etter at ungen ble 1 år tror jeg. Da slapp de en evig kamp om tannpussen. Vi planlegger å kjøpe til vår snart 1-åring om ikke alt for lenge. Hvorfor skulle det være skadelig? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå