Zinnia Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg kjøper stort sett alt jeg trenger av hudpleie og sminke på nettet, så er litt ute av trening når det gjelder å kjøpe i butikk. Kan man spørre om å få med seg gratisprøver på foundation for å få prøvd den ordentlig før man bestemmer seg, eller er det frekt? Tenker å gå innom Mac og Make Up store. Det jeg har lyst på er en flytende foundation til dager hvor huden og sminken skal være ekstra perfekt, den kommer altså ikke til å brukes hver dag. Huden min er veldig lys (kald eller nøytral tone tror jeg), og litt sensitiv og kan plages med tørrhet innimellom (men samtidig også litt blankhet på nesen). Jeg er stort sett ikke plaget med kviser med mindre jeg bruker sminke for ofte/produkter som er for sterke, men jeg har litt porer, arr og rødhet enkelte steder jeg gjerne skulle dekket over. Jeg har lyst på en foundation som gir jevn og fin matt hud, ser naturlig nok ut til å kunne brukes ute i dagslys, og som også er mild nok til at sensitiv hud ikke reagerer på den. Noen som har en konkret å anbefale?
Gjest fireflies Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 bor du i oslo eller i nærheten? hvis du gjør det, så anbefaler jeg deg at du går innom vita på byporten, og spør etter anita! jeg har kun handlet sminken min der det siste året. hun kan virkelig sakene sine og hun vet bestandg hva du er ute etter. hun har aldri anbefalt meg et eneste dårlig produkt (og tro meg, hun har anbefalt meg mye ). takket være henne har jeg nå funnet de rette produktene til min hud!
Jade Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Klart du kan be om gratisprøver! De må jo skjønne at du vil teste produkter før du bruker mye penger på det. Du skal tross alt finne riktig farge (i dagslys! etter at den har lagt på huden noen timer), og sjekke at du tåler den, og at den passer hudtypen din!
vipsen2 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Jeg kjøper stort sett alt jeg trenger av hudpleie og sminke på nettet, så er litt ute av trening når det gjelder å kjøpe i butikk. Kan man spørre om å få med seg gratisprøver på foundation for å få prøvd den ordentlig før man bestemmer seg, eller er det frekt? Tenker å gå innom Mac og Make Up store. Det jeg har lyst på er en flytende foundation til dager hvor huden og sminken skal være ekstra perfekt, den kommer altså ikke til å brukes hver dag. Huden min er veldig lys (kald eller nøytral tone tror jeg), og litt sensitiv og kan plages med tørrhet innimellom (men samtidig også litt blankhet på nesen). Jeg er stort sett ikke plaget med kviser med mindre jeg bruker sminke for ofte/produkter som er for sterke, men jeg har litt porer, arr og rødhet enkelte steder jeg gjerne skulle dekket over. Jeg har lyst på en foundation som gir jevn og fin matt hud, ser naturlig nok ut til å kunne brukes ute i dagslys, og som også er mild nok til at sensitiv hud ikke reagerer på den. Noen som har en konkret å anbefale? Jeg har ett kjempe råd!!! Gå til Kicks, der hjelper de deg med å finne riktig farge, og de kaster testere etter deg!!! Det er bare helt fantastisk å handle i en slik butikk. Virkelig en oplevelse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå