snusmumriken Skrevet 4. mai 2010 #1 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Her er meg: Jeg er student i Trondheim, og trives bra. Før jeg kom hit trente jeg masse, og gjorde også det i starten, men så kom en gutt og maaaaaange treningsøkter endte på soffan med popcorn. Sånt gjør utslag på kroppen! nå er jeg lei. skal starte å trene igjen, og spise bedre. Nåvekt: 65kg Mål: 60 kg - senest ved skolestart, helst være halvveis til 1. Juni. Måledagen min er søndager. Kosthold: Spiser mye proteiner (>2,5g/kg), en del fett, og prøver å begrense karbsene. prøver å ligge på ca 15-1600 cal per dag, litt mer de dagene jeg trener Trening: Skal starte med styrketrening 3 ganger i uken (har et program) og øke på med kondisjonsøkter innimellom etterhvert som jeg føler det går bra. Endret 4. mai 2010 av snusmumriken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumriken Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 4. mai 2010 Tirsdag: SULTEN! og lyst på sjokolade. Har jobbet som en gal hele dagen. men klokken er jo 22, ikke lang tid av dagen :/ hadde vært så synd å gi opp nå! Har tilogmed spist ekstra idag, pga jeg var så sulten - jeg syns ikke det er noe vits i å sulte seg unødig. Hver dag er forskjellig! Har laget meg herlig kamomillegrønn te, så håper det hjelper litt. skulle egentlig på Ikea idag, men fikk ikke tid - kjipt! Men skal prøve igjen i mårra.Ellers har jeg ikke gjort noen ting, var på skolen og jobbet etterpå. Imorgen skal jeg over på det nye treningssenteret, gira på det:D og gira på å komme meg på min 2. treningsøkt på 3 dager... det har ikke skjedd siden november! Detta blir bra æsj nå spiser de popcorn på TV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 4. mai 2010 #3 Del Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer med treningsdagbok Snusmumriken! Kjenner meg igjen i de kjærestekiloene.. hehe;) Blir ofte sånn. Det er viktig at du ikke sulter, da vil kroppen lagre ekstra fett =/ Spis når du er sulten, bare pass på å velg magre produkter og spis mindre posjoner. Det er også lurt å spise kaloriene istedet for å drikke de, hvis du føler du er mye sulten. Det er ihvertfall noen tips som har hjulpet meg i vektnedgangen! Lykke til, dette klarer du! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumriken Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mai 2010 takk gudinna:) spiste litt før jeg la meg, gadd ikke sulte ihjel Litt tung start på dagen, hadde ikke matlyst, så jeg bakte brød ogkom meg på gymmen, nå er det mye bedre! Startet på den nye gymmen idag, og det var utrolig fint der. Var bare morro! Dessuten en hærlig følelse å kose seg på gymmen igjen, være nysgjerrig på nye apparater og øvelser og ikke bare slite seg gjennom det samme gamle... er storfornøyd nå! Har spit hærlig kalkun til middag, og tror jammenmei jeg tar en yoghurt til dessert. Deretter tilbake til Matte 2 :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumriken Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mai 2010 hærlig dag! var på gymmen idag igjen, var helt hærlig! bortsett fra at jeg ikke klarte å ta noe brystpress pga jeg var så støl:p men det er jo ikke det værste som kunne skje da. Trent idag: 15min sykkel og helkropp styrkeprogram Mat: Frokost: brødskive og yoghurt (gadd ikke lage no mer....) Lunsj: prottisvafler (nam!) Middag: kotelett og kyllingfilet (hadde 1 av hver, små, igjen:p) og grønnsaker Ikveld skal jeg kansje treffe moren til typen for første gang! :S ganske skummelt, men fint og på en måte. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumriken Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 9. mai 2010 Awright! Søndag=måledag, og nå stod jeg faktisk opp 20 min før vekkerklokka bare for å måle. Var nervøs! Har ikke gått ned evigheter, men har hvertfall gått ned, noe som er et fremskritt. Har sært nok gått 0,5 cm opp på rumpa, hvilket er litt rart, men det er bare rumpa, så det er OK. Tall fra idag: Rumpe: +0,5cm Lår: -1cm Magen: -1,5cm Arm: -0,5 cm. Ser jo ikke så stor forskjell enda, men når jeg sitter her, støl i magen og sulten om morgenen (som jeg vanligvis ikke er pga høyt matinntak forran TVn om kvelden) og med -3cm så er jeg FORNNØYD! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumriken Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 10. mai 2010 For et rart hode.... Føler ikke jeg får til noen ting her om dagen. Har søkt på flere verv/stillinger her om dagen, som jeg følte jeg hadde bra sjangse på - har ikke fått noen ting. Stor svart klump inni meg nå... Og han der tullekjærsten min skjønner ingenting. Får så sykt lyst til å bare kjøpe menger med sjokolade og laste ned sex og singelliv eller noe sånnt no. Men jeg er lissom på slankern, og skal LISSM ha eksamen om en uke? Fatter ikke hvordan dette skal gå. Nå gjør det bare veldig, veldig vondt, men jeg er veldig veldig stresset og har ikke tid til å ha det vondt... ---tough times don't last, tough people do---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå