Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Del Skrevet 4. mai 2010 hei jeg lurer på hva dere synes om de skoene hvilken som er finest og hva dere synes om slike sko? http://blog.stylehive.com/images/uploads/highheelsneakers-480.jpg Og hva synes dere om disse sko? http://theshoegoddess.com/wp-content/uploads/2008/04/Ash---shell-satin-high-heel-sneakers-130-shop.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 4. mai 2010 #2 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg likte ingen av dem. (Men er som mange-og-tredveåring neppe i målgruppen for disse skoene heller.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramello Skrevet 4. mai 2010 #3 Del Skrevet 4. mai 2010 Synes alle var forferdelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Del Skrevet 4. mai 2010 jeg synes de var litt kule men tror ikke de ville blitt brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 4. mai 2010 #5 Del Skrevet 4. mai 2010 syns ikke noen av de var pen jeg. skjønner meg ikke på den skomoten der heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. mai 2010 #6 Del Skrevet 4. mai 2010 De passer på ingen måte stilen min, så jeg ville definitivt ikke brukt de. Synes heller ikke de var pene. Ikke min smak, rett og slett. Men til det rette antrekket funker det meste, så om du liker de - kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Del Skrevet 4. mai 2010 De passer på ingen måte stilen min, så jeg ville definitivt ikke brukt de. Synes heller ikke de var pene. Ikke min smak, rett og slett. Men til det rette antrekket funker det meste, så om du liker de - kjør på. Hei ts her jeg hadde nok ikke brukt de selv om jeg på en måte synes de var veldig kule men på en annen måte stygge. Skal ikke kjøpe de for vet at jeg ikke ville brukt de da jeg ikke har noe som passer til Men synes det er kjekt og høre flere meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 4. mai 2010 #8 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg likte de ikke, men jeg er nok heller ikke i målgruppen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 5. mai 2010 #9 Del Skrevet 5. mai 2010 Morsomme. De kunne vært fine på riktig person (ikke meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEmilia Skrevet 5. mai 2010 #10 Del Skrevet 5. mai 2010 liker de ikke i det heletatt. Synes sånne type sko egner seg best uten hæler. ikke var de spesielt pene heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå