Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har små pupper og stor omkrets Får aldri tak i bh-er som faktisk passer, ender med å kjøpe 100c, for det er det nærmeste jeg kommer. Vet noen om butikker eller nettsider som selger bh-er i min størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie19 Skrevet 5. mai 2010 #2 Del Skrevet 5. mai 2010 Du kan sjekke ut butikken La Zensa/Senza! Finst i dei største byane, veit ikkje om dei har nettbutikk dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V.B. Skrevet 5. mai 2010 #3 Del Skrevet 5. mai 2010 Om du holder til i Oslo ligger det én undertøysbutikk i 1.etg på Oslo City som heter Change (rett ved en av inngangsdørene), mulig de har noe der. Jeg har ikke helt det samme problemet som deg, men jeg har opparbeidet meg noen linker: http://www.dessous-xxl.com/BH-mit-BUeGEL/BH-C-Cup/BH-C-Cup-Groesse-100:::19_133_175.html http://www.fantasie.com/lingerie.aspx http://www.enell.com/products.php?productID=1 (sports BH) http://www.junonia.com/thumb.htm?tl=6&ldid=98&sdid=483 Jeg har ikke oversikt over om alle sender til Norge (synes å huske at jeg sjekket dette når jeg fant dem, men er ikke sikker), så det er kanskje det du bør sjekke først. Jeg er 85I, og vet de har i min størrelse, men vet ikke helt med deg. Husk at cup str ikke nødvendigvis er de samme i forskjellige land; jeg er f.eks. 38G i Storbritannia. Håper du finner noe som passer, du synes er pent, og som gjør jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Del Skrevet 7. mai 2010 Takk La Senza hadde visst sluttet å selge undertøy i norge, hvis jeg forstod nettsiden riktig Har sett på sidene V.B. anbefalte, det var mye pent, men nesten ingenting som passer der heller Innser at det eneste som kommer til å fungere er å komme ned i 80 i omkrets, for det finnes det bh-er i. Takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 7. mai 2010 #5 Del Skrevet 7. mai 2010 Er du helt sikker på at du faktisk bruker 105a? Altså, har du vært i en undertøysforretning og målt deg? Det kan faktisk være at du egentlig skal ha en mindre omkrets, fordi mesteparten av alle kvinner bruker for stor omkrets på BH'n og for liten cup. Husk at BH'en skal sitte stramt på ytterste hakk, og du skal ikke få mer enn et par fingre under strikken. I tillegg skal den sitte like hele veien rundt, rett under puppene. Sklir den opp så er den for stor. Du kan godt mene at dette vil føre til valker, men jeg kan love at en BH som sitter feil vil føre til enda flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg er helt sikker. Har målt meg flere ganger og brukt flere tabeller for å se. Målene er 105 under og 115-117 (variert litt, tror det er min egen feil) rundt puppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 7. mai 2010 #7 Del Skrevet 7. mai 2010 Så du måler 105 cm under? Generell tommelfingerregel er at man minst skal rundt av ned til nærmeste hele femmer, og deretter trekke fra 5 til. Da tror jeg faktisk trygt du kan prøve å gå ned til 100, og kanskje 95 dersom BH'en er ekstremt tøyelig. Utvalget blir større, og det er ikke sikkert at de blir så trange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Del Skrevet 7. mai 2010 Tusen takk! Da har jeg større sjanser! Skal se om jeg kan finne 95a noe sted, er nok mer sannsynlig enn 105a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 7. mai 2010 #9 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Et tips, da bør du prøve 95C isteden. En str ned i omkrets = en cup opp. Det skader uansett ikke å prøve, for ingen BH'er er som oftest helt like i omkrets. En 95C et sted kan være for liten rundt, en 95C et annet sted kan være helt perfekt. Endret 7. mai 2010 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Del Skrevet 7. mai 2010 Faktisk har jeg kjøpt en del i 95c før, det blir ofte litt for trangt rundt puppen, og for mye stoff i skålene. 100b passer bedre, får mer det jeg trenger ut av det Men skal virkelig forsøke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistymya Skrevet 7. mai 2010 #11 Del Skrevet 7. mai 2010 Sjekk figleaves.com de har masser av størrelser. Ellers er http://www.bravissimo.com også en bra side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 7. mai 2010 #12 Del Skrevet 7. mai 2010 jeg ville faktisk sjekket kappahl og lindex. De har begge serier for store kvinner, med rimelige bh'er. jeg har endelig klart å finne noen som er stor nok i cupen hos begge! og jeg la også merke til at de er temmelig rause i omkretsen og ellers så har change en del store størrelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå