Gå til innhold

Går det ann ?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis en til vanlig spiser 700 kalorier å trener, men en annen dag spiser 1200 å ikke trener ( ikke til nå hvertfall, mulig je trener litt etterpå) Vil det da gå ann å gå opp i vekt ? På en dag liksom ? Jeg har SYKT dårlig forbrenning, har ikke hvert så snill mot kroppen for å si det sånn.

Jeg vet jeg er dum osv, vær så snill det eneste jeg vil ha svar på er om det går ann å legge på seg fett på èn dag uansett hvor dårlig forbrenning man har å hvor mye man har spist.

Setter UTRULIG stor pris på et ordentlig svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet, men jeg lurer på om det er fysiskt mulig å gå opp i vekt på en dag, om man er lite i bevegelse å spiser nesten dobbelt så mye ?

:P

Skrevet

Nei, du går ikke opp i vekt av å spise 1200 kcal en dag. Og heller ikke om du spiser 1200kcal hver dag. 1200 er absolutte minimumsgrensen du bør få i deg.

Gjest Coarvi
Skrevet

det eneste jeg vil ha svar på er om det går ann å legge på seg fett på èn dag uansett hvor dårlig forbrenning man har å hvor mye man har spist.

Nei, det går ikke an. OM du skulle legge på deg ved å spise mer enn du pleier over noen dager vil det være vann, og ikke fett. Å legge på seg fett tar en del lengre tid, det skal mer enn noen dager til.

Forøvrig bør du få hjelp ja, kroppen din kan ikke ha det godt på så lite mat.

Skrevet

Nei, du legger ikke på deg. Kroppen din vil nok forbrenne de 1200 kcal av seg selv (basalforbrenningen).

Grunnen til at du opplever det som at du har dårlig forbrenning er at du gir kroppen for lite å forbrenne. Så du kan godt spise mer enn du gjør til hverdags.

Ta vare på deg selv :klem:

Skrevet

Burde ikke denne tråden stenges? Beklager TS, men tror det er for ditt eget beste at du heller oppsøker profesjonell hjelp med dette spørsmålet ditt :klemmer:

Skrevet (endret)

Kjære AnonymBruker

Jeg stenger denne tråden nå.

Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen Furstina (mod)

Endret av Furstina
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...