Gå til innhold

Finne passelig BH

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Sliter noe sykt med å finne BH'er som passer. Jeg har 1 som passer og en annen som passer OK. Og det er alle jeg har!

70 rundt er passelig men finner ikke stort nok cup. Den jeg har som passer er 70F tror jeg! Helt umulig å finne fler av dem. Biniki er helt umulig å få tak i!

Har tenkt på BH som har bare helt tynt tøy, sånn "mamma/voksen BH", men er vel ingen unge som bruker det?

Hvor kan jeg finne riktige størrelser? Her i området er det bare Cubus og lindex. Bor laaaaangt unna storbyer.

Nettbutikker?

Er kjempe lei og deprimert av å stå på prøverom med BH nr 1000 som ikke passer :(

Er det bare jeg som bruker sånn merkelig størrelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker 75F, og det er ikke lett å finne, nei! Handler BH på undertøysbutikker som er litt dyrere enn annet, ellers så har jeg kjøpt wonder bra på nelly.com (men da måtte jeg opp en størresle). Vet og at de fører store størrelser på laredoute.no, men ikke bestilt der jeg. Hvis du er i en litt større by med noen rene undertøysbutikker, bør du gå inn å få hjelp til å måle BH størrelsen. Og av erfaring kan jeg love deg at det lønner seg å bruke noen ekstra hundrelapper på en bra BH, de billige er vonde og blir fort ute av fasong. Bruker mye sånne tynne blonde BH jeg, og jeg er 25 år..:) Syns det er de som sitter finest, og får mine pupper til å se best ut. Eneste problemet da er at man ser "frysepupper" veldig godt! Men det problemet løser jeg med amme-innlegg.. ;) Lykke til!

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Tusen takk for svar =)

Skal se på linkene.

Er faktisk en egen undertøysbutikk her, men den er ved utgangen av matbutikken ved siden av, og sannsynligheten for at det kommer en kjenning forbi når man er der inne, er så stor at jeg dropper det :P

Skal heller se på nettet.

Skrevet

Ut av pur nyskjerrighet, får jeg spørre hvorfor du syns det er flaut å gå inn i en undertøysbutikk? Alle bruker jo undertøy.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Ut av pur nyskjerrighet, får jeg spørre hvorfor du syns det er flaut å gå inn i en undertøysbutikk? Alle bruker jo undertøy.

Helt i orden at du spør =)

Klart all bruker det!

Men bor på et lite sted og ingen av venninnene mine har vært der. Stortsett bare voksne damer som handler der. Men er litt pingle så har nok med det å gjøre ;)

Skrevet

Jeg bruker str 70 E og finner aldri noe i vanlige butikker, men i butikkjeden Change så har de utvalg også i slike størrelser.

De finnes også på nett : http://www.change.com/no/

Gjest brutal_mann
Skrevet

Finn dine faktiske mål og bruk nettet for alt det er verdt. Men internett kommer verdensmetropolene hjem til deg ;)

Om du skal reise til London, paris eller en annen like stor by i løpet av året så søk opp en skikkelig butikk. (Sjekk hva som finnes via internett først). I skikkelig butikker vil du møte damer med solid peiling. De vil finne bh'er som passer. Bare husk at de "tafser" på puppene dine mens de finner en perfekt passfor til deg. Så er ikke sjokket SÅ stort når du finner en skikkelig bh ;)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Takk for svar =)

Skal benytte sjansen neste gang jeg skal til utlandet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...