Gå til innhold

Vil du gi meg noen penger?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lært at det er bedre å prøve alt, enn å gi opp uten.

Derfor spør jeg; er det noen her som vil gi meg en pengegave?

Ja, dette er MEGET sært, spesielt, frekt og trist.

Men hva har man medmennesker for hvis ikke å stille opp i nød?

Alt fra 0,50 kr og oppover hjelper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig i det du sier...sært, spesielt, frekt og trist.

Påberoper meg rollen som medmenneske jeg, for det vet jeg at jeg er. men ikke når det er snakk om noen jeg ikke kjenner osv. SÅ desverre..ingen bidrag fra meg.

Da måtte du evt løsne på sløret og fortlle hvem/ hva du er osv

Men for all del..lykke til :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tja, trenger et kontonr for å overføre pengene da :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om du er i nød, kan du gå til NAV, der har de plikt til å hjelpe deg med det mest nødvendige, altså mat o.l. Ingen trenger å sulte ihjel i Norge, men er det andre "unødvendige" ting du trenger penger til, er ikke NAV veien å gå, og det skulle jo bare mangle.

Kan du utdype hva du mener med "nød"?

Skrevet

Jeg har allerede betalt over skatteseddelen, TS. Du kan foreta et uttak ved ditt nærmeste NAV-kontor dersom du virkelig er i nød.

Skrevet

Jeg betaler skatt, dermed har jeg allerede gjort mitt.

Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg har som andre her betalt skatt og allerede gjort mitt. I tillegg gir jeg til veldedige organisasjoner, ikke direkte til personer.

Skrevet

Jeg er blakk som ei kirkerotte for øyeblikket så jeg kunne selv trengt donasjoner. Men jeg klarer meg nok, ikke lenge igjen til lønning nå. :)

Skrevet

I internettets spede ungdom var det ei amerikansk berte som klarte å skrape sammen penger til en boob job ved å be om donasjoner på en nettside, mot at hun lovte å legge ut bilder til fri forlystelse når kunstverket var klart. I dagens jungel tviler jeg på at noe lignende vil gi særlig resultat, men du kan jo alltids prøve. Finn et liksom-formål og sett i gang :popcorn:

Gjest Badabing
Skrevet

I internettets spede ungdom var det ei amerikansk berte som klarte å skrape sammen penger til en boob job ved å be om donasjoner på en nettside, mot at hun lovte å legge ut bilder til fri forlystelse når kunstverket var klart. I dagens jungel tviler jeg på at noe lignende vil gi særlig resultat, men du kan jo alltids prøve. Finn et liksom-formål og sett i gang :popcorn:

Er faktisk en norsk ung jente som driver med det samme for tiden. Stod om det i Dagbladet her om dagen, så det er vel mulig det gir resultater..

Skrevet

Hva trenger du penger til? bare av nysgjerrighet. det finnes krise hjelp på sosial kontoret..

Skrevet

Er faktisk en norsk ung jente som driver med det samme for tiden. Stod om det i Dagbladet her om dagen, så det er vel mulig det gir resultater..

:blink: !

Wonders never cease :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...