Arielle Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hvilken av kaffekapslene til Nespresso synes du er best -Å drikke svart? -Til espresso og kaffe latte?
Frøken Helene Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg liker best Roma og Ristretto. Bruker de til cappuchino
kaprifolen Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg liker best Livanto og den lilla jeg ikke husker navnet på. Bruker begge til cappucino, da jeg ikke er helt voksen enda!
blåklokkene Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Roma og Dulsao(eller noe sånt) til svart og den lilla til Latte.
cilipili Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Jeg liker best svar kaffe, enten som espresso eller lungo. Favorittene er Livanto og Volluto. Eeeelsker Nespressoen min! En dobbel Livanto-espresso er den mest perfekte start på dagen.
Leanne Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Mine favoritter er Livanto og Volluto, bruker de til latte, mocca og capuccino.. Drikker ikke svart kaffe jeg, er ikke blitt gammel nok enda :gjeiper:
Gjest Emera Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Drikker ikke svart kaffe jeg, er ikke blitt gammel nok enda :gjeiper: Jeg er definitivt gammel nok, men jeg drikker ikke svart kaffe jeg heller. Finezzo lungo liker jeg godt, da har jeg en skvett melk i som til vanlig kaffe. Ristretto til latte og sånt. Nå har ikke jeg så stor kapasitet på kaffe, det holder med to kopper om dagen. De blir gjerne drukket på jobb. Hvis jeg vil ha mer enn det bruker jeg de koffeinfrie variantene, selv om jeg ikke synes de er de beste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå