Gjest Katee Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Sliter litt med inngrodde hår og nupper etter barbering og det irriterer meg Har såvidt hørt om Skin Doctors sine produkter... Noen som har noen erfaringer med de våtserviettene eller den flytende 'lotionen'?? Edit: Hm, all lotion er vel flytende Endret 4. mai 2010 av Alyah
Rosenrød Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg lurer også. Lurer i tillegg på hvor ofte denne lotionen skal brukes.
Jade Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg kjøpte den lotionen fra FeelUnique i går, så jeg håper den er bra! Fikk god kritikk på Makeupalley ihvertfall! Jeg trenger den desperat på bikinilinjen
Gjest Katee Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Jeg gadd ikke vente på svar og kjøpte den på flaske på Kicks i dag, så jeg kan gi tilbakemelding når jeg har fått prøvd den ut
Tora351 Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 (endret) Apparat for permanent hårfjerning - aliexpress.com Det stikker litt, nesten som å bli "snappet"med et gummistrikk. Absolutt utholdelig. Jeg blir litt rød etter at jeg har brukt den og de neste dagene ser det ikke ut som noe har skjedd men etter 10-14 dager er det tydelige områder uten hår. Endret 17. september 2020 av Tora351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå