stjernekyss Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg liker boxere og hipstere, og eier per dags dato ikke en eneste g-streng lenger. Hva med dere?
Champagne Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg bruker boxere/hipstere om natten, string/hipstere om dagen (kommer an på hvilken bukse jeg har over). Jeg har dilla på undertøy, og har sikkert 200 truser
Shopoholiker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg bruker nesten bare blonde-hipstere føler meg mest vell i dem.
Transemann 35 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Mest vanleg jentetruse, helst med litt blonder.
Hinata Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har i noen år nå brukt mye hipstere. Sloggi Lace Hips er favoritten. Nå har jeg derimot begynt å bruke mer g-strenger igjen, men jeg syns det er vanskelig å finne billige i bomull som jeg tror kan sitte noenlunde komfortabelt...
hjema Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Det går mye i boksere og hipstere fra Piere Robert! Digger de Ellers er det mye hullete og utvasket H&M undertøy dessverre. Har noen med blonder osv til spesielle anledninger
Gjest Iah Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Bruker hipstere, boxere og truser. Til hverdags er det bare vanlig bomull, men skal jeg pynte meg litt går det i blonder. Er flere år siden jeg sluttet med stringtruser. Har et par av de også, men de brukes kun hvis jeg må, det vil si at jeg skal ha på meg noe som trusekanten synes veldig godt.
Venetar Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 (endret) :frown: Ingen tanga eller g-streng lenger? Når jeg tenker meg om, så har jeg og lagt merke til dette. Makes me a saaaad panda. Endret 4. mai 2010 av Venerable
Gjest Dainty Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Jeg bruker sånne hipster/string-truser, de ser ut som blondehipstere men går inn i rumpa.
thussa Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Bruker nesten bare g-streng. Vises ikke under klær, er behagelige, og ikke minst er det det jeg føler at jeg ser best ut i. Liker pent matchende undertøy, gjerne med blonder.
*Joyce* Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Hipsters, hovedsaklig i bomull og kjøpt på M&S (britisk kjede, for de uinnvidde ). De er relativt pene, da, med blondekanter og litt mønster. Men jeg har også en del "spesialtruser" - type no VPL-truser (hudfargede), en sånn hold-in-sak til mer tettsittende plagg, og noen lekrere blondesaker (som ofte matcher BHer) til sitt bruk. Uhyre få stringtruser her i huset - en eller to, tror jeg. Endret 4. mai 2010 av *Joyce*
Gjest sardintroll Skrevet 4. mai 2010 #12 Skrevet 4. mai 2010 Jeg bruker som regel boxertruser, synes de er mest behagelige å gå med.
LetThemEatCake Skrevet 4. mai 2010 #13 Skrevet 4. mai 2010 Jag använder lite allt möjligt jag! Men min favoritmodell är "halvstringen" i spets, alltså en hipster som visar rätt mycket av skinkorna. :gjeiper: Det är snyggt och bekvämt. Annars har jag en hel del hipsters och string, samt en hel del "vanliga" trosor.
Gjest Badabing Skrevet 4. mai 2010 #14 Skrevet 4. mai 2010 Sloggi Hot Hips. Har en drøss med disse. http://picture.yatego.com/images/480f4299766679.6/HOT_HIP_Karte.jpg Disse synes som regel ikke under bukser, så man trenger ikke string. Har fortsatt noen stringtruser som jeg bruker under kjoler eller lignende. Samt noen blondehipstere om jeg vil pynte meg litt. Om natten bruker jeg ingenting, skjønner ikke at folk orker å sove med undertøy.
maipai Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 Bruker mest bomulls hipstere og boxere. Bruker aldri g-streng lengre, undertøyet trenger nødvendigvis ikke å synes gjennom buksene om det sitter rett på kroppen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Jeg bruker mest hipstere, stort sett bomull, og noen "vanlige" bomullstruser. Synes hipsterne kan være fine, med blonder o.l. Kjøper stort sett på H&M og slikt, mest pga budsjett. Stringtruser brukte jeg før, men de er gjerne ukomfortable og ikke nødvendigvis mer sexy enn alternativene.
Nuith Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 Hipstere eller boksere, stort sett i bomull men har noen med kun blonder også. Stringtruse når jeg prøver å forføre kjæresten, ikke at det hjelper noe videre
Virgo35 Skrevet 7. mai 2010 #19 Skrevet 7. mai 2010 Til hverdags bruker jeg hipstere og boksere som kan vaskes på 60 grader! Jeg er nok en liten hygienefreak
Gjest Spinell Skrevet 7. mai 2010 #20 Skrevet 7. mai 2010 Jeg bruker så å si bare hipstere. Disse er de aller beste: http://www.flust.no/klaer-og-sko/dame/bukser/kari-traa-lettliva-hipster/?cid=_kelkoo_cpc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå