Gjest yojo Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Noen som bruker disse rockeringene med vekter? Er de enkle "å holde oppe"? Merker dere noen effekt?
RedRobbin Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Ja jeg bruker denne. Syns den er veldig lett å bruke, selv om jeg hadde litt problemer med å rocke mot klokka i begynnelsen. Har merket stor forskjell på magen min jeg, har gått inn flere cm
Leylani Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg synes den var enkel å holde oppe, prøvde hos en kompis av meg. Klarte etterhvert litt over fem minutter, men fy og fader hvor støl jeg ble to dager etterpå. Skikkelig effektiv trening
Gjest yojo Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Da skal jeg bestille i dag Hvor mye skal det trenes om dagen? Følger det kanskje med noen instruksjoner?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Har tenkt på å bestille en sånn jeg også, den typen som heter Innersvingen, men ser at det er forskjellige tyngder og vidder på dem. Hvor tung/vid er deres ringer? Lurer på om jeg skal ta den letteste av dem som veier 1,5 kg, men funker den like bra som de som er litt tyngre?
Gjest yojo Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Det jeg har forstått er at den i midten passer for "alle". Jeg bestiller den. Er det noen som vet om pris, og nettsted?
RedRobbin Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Tror det lønner seg å bestille den mellomst str. Er ikke det 1,7 kg eller noe sånt? Jeg var innom Innersvingen for å kjøpe en til ei venninne som er nybegynner, og ho som jobba der anbefalte å ikke kjøpe den letteste. Denne er visstnok også videre som jeg forstod? Jeg har den mellomste, og syns den tar stor nok plass Isse: Jeg betalte 499,- i butikken. Usikker på hva de koster på nettet, men de har den på www.rockeringer.no
LetThemEatCake Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Min rockring väger 1,7kg och jag älskar den! Man känner sig mycket starkare i bålen efter ett tag och magmusklerna blir något tydligare. Nu har jag lite för mycket fett på magen för att några magrutor ska synas, men jag är inte lika "slapp" som jag upplevde tidigare. Den gör ont i början när man är ovan dock, men det går över efter 3-4 gånger av regelbunden användning.
Gjest yojo Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 MÅ man rocke begge veier??? Klarer bare den ene veien nemlig
LetThemEatCake Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Nejdå! Jag brukar bara rocka åt ena hållet. Det är bara ibland som jag rockar åt båda hållen och då är det mest "bara för att".
Gjest yojo Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Får øve meg andre veien da... VANSKELIG! Klarer bare med klokken!
RedRobbin Skrevet 9. mai 2010 #13 Skrevet 9. mai 2010 Er en fordel å rocke begge veier ja. Ellers trener man jo bare den ene siden :)Bare å øve, du får det til etterhvert!
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #14 Skrevet 9. mai 2010 Noen som har kjøpt rockering fra Casall på Gsport eller Intersport?? Eller er det bare Innersvingen som gjelder?
LetThemEatCake Skrevet 9. mai 2010 #15 Skrevet 9. mai 2010 Man tränar inte alls bara ena sidan om man bara rockar åt ett håll! Tro mig.
Gjest Flowerbomb Skrevet 9. mai 2010 #16 Skrevet 9. mai 2010 Jeg kjøpte min på G sport, veier 1,5 kg og kostet 499 om jeg husker rett!
Gjest Smaragd Skrevet 9. mai 2010 #17 Skrevet 9. mai 2010 De har dem på flust.no, nettbutikken til trumf
Cappuccino Skrevet 9. mai 2010 #18 Skrevet 9. mai 2010 Får øve meg andre veien da... VANSKELIG! Klarer bare med klokken! Samme her, trodde jeg. Men etter litt tørrtrening uten ringen, gikk det greit andre veien også. Men med klokken er fortsatt det jeg klarer best. Det sies man skal rocke begge veier for at man ikke skal trene ene siden mer enn den andre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #19 Skrevet 9. mai 2010 Må ta turen på Gsport imorra og kikke;) Vil få smalere midje;) Har tre fine bukser fra i fjor sommer som desverre har krympa i skapet i vinter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå