Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har tenkt å skaffe meg en tatovering. Men har lyst til å få høre litt om andres erfaringer. Gjerne både med tanke på valg av motiv, tatovør og ikke minst pris. Har selv funnet motivet, og er nesten sikker på plasseringen. Men aner jo ikke hvordan det er med prisnivå, så er det noen som kan gi en pekepinn på hva det vil koste? Mao, hva betalte du for din tatovering? Og hvordan kan man vite om den som tatoverer er flink?
Gjest Kim Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 1000-1500/time. Små tattoveringer, stjerner på håndleddet og slikt blir da ofte dyrere enn timeprisen, har inntrykk av at mange tattooartister er litt lunkene til å gjøre slike knøttetattoveringer og priser slikt arbeid derfor ganske høyt. Ang. anbefaling av kunstner så er det vel greit å fortelle hvor i landet du bor. Du får bruke nettet og titte på eksempler fra kunstnere du er interessert i. Er linjene rette og fine? flyter fargen ut? komplimenterer fargevalgene hverandre? er plasseringen bra? hvor lenge har tattovøren holdt på? Hva sier h*n om sitt eget arbeid? dette er bare en pekepinn.
Sopp Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har tenkt å skaffe meg en tatovering. Men har lyst til å få høre litt om andres erfaringer. Gjerne både med tanke på valg av motiv, tatovør og ikke minst pris. Har selv funnet motivet, og er nesten sikker på plasseringen. Men aner jo ikke hvordan det er med prisnivå, så er det noen som kan gi en pekepinn på hva det vil koste? Mao, hva betalte du for din tatovering? Og hvordan kan man vite om den som tatoverer er flink? Jeg har 5 tatoveringer selv. For å si noe om prisnivået så må jeg nesten se motivet du tenker å ta. Ellers er det vanskelig å si noe særlig om pris på en måte. Når det gjelder en tatovør som er flink, og hvordan man vet dette...da vil jeg si at jeg har vært gjennom 4 ulike tatovører, og har lært meg at den som tar dypest i huden, og som ikke går over arbeidet flere ganger i løpet av en sitting..den er den beste. Jeg har selv funnet en fast tatovør, som i tillegg er god på pris. Så jeg tenker ikke bytte han ut med noen andre så lenge jeg vet han holder på
estrella Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 3000kr betalte jeg for min siste. De to første tok jeg i utlandet så det er ikke relativt for deg regner jeg med. Jeg er veldig fornøyd med den siste jeg tok og den tok jeg hos Therese hos PinkInk (det er hennes studio) i Oslo. Relativt ung, men veldig flink. Betalte rundt 300 kr for selve tegningen og det er min ide, så ingen andre har likens som meg (det synes jeg er ganske viktig). Jeg satt 5 timer med noen få pauser.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Her er motivet. Har tenkt å få det på leggen. Har tenkt å få tatovert meg i Bergen eller i Stavanger.
estrella Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Skal du ha det den størrelsen? Jeg ville tatt meg en tur på Leading Light hvis jeg var deg. De er kjent for å være flinke!
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Skal du ha det den størrelsen? Jeg ville tatt meg en tur på Leading Light hvis jeg var deg. De er kjent for å være flinke! Nei, har lyst til å ha den noe mindre. Takk for tips. Skal sjekke det ut:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Regn et par tusen iallefall OK. Ikke så altfor dyrt altså Takk for hjelp.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Nei, har lyst til å ha den noe mindre. Takk for tips. Skal sjekke det ut:) Jeg tok en tattoo på leading light, og det ble ikke bra. En gjestetatovør som var der en gang senere tok den opp igjen for meg. Han mente det ikke var noe de skulle være fornøyd med å ha gjort.. Jeg har funnet min egen tatovør i bergen. Han vet jeg gjør skikkelig bra arbeid, på første forsøk. Send meg en pm om du vil ha navnet hans:)
Hinata Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Jeg tok en tattoo på leading light, og det ble ikke bra. En gjestetatovør som var der en gang senere tok den opp igjen for meg. Han mente det ikke var noe de skulle være fornøyd med å ha gjort.. Jeg har funnet min egen tatovør i bergen. Han vet jeg gjør skikkelig bra arbeid, på første forsøk. Send meg en pm om du vil ha navnet hans:) Kanskje greit å ikke være anonym bruker når TS skal prøve å sende PM til deg 1
Sopp Skrevet 4. mai 2010 #12 Skrevet 4. mai 2010 Kanskje greit å ikke være anonym bruker når TS skal prøve å sende PM til deg Og hvordan ble jeg annonym??
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #14 Skrevet 4. mai 2010 Jeg tattoverte meg i Bergen for noen månder siden. Husker ikke helt hva plassen het men jeg ble ikke fornøyd. Veldig slurvete arbeid! Nesten ingen av de strekene er rette. Veldig ujevne og man ser at personen har tattovert for fort. Så det er viktig å vite at den personen man går til er god. Er ikke alle som er like flinke...
Frøken Frigg Skrevet 4. mai 2010 #15 Skrevet 4. mai 2010 Om du har mulighet til å tatovere deg i Bergen ville jeg uten tvil ha valgt studioet Let's Buzz. Alle som jobber der er veldig flinke, og de er nøye på hygienen.
Schytia Skrevet 4. mai 2010 #16 Skrevet 4. mai 2010 Om du har mulighet til å tatovere deg i Bergen ville jeg uten tvil ha valgt studioet Let's Buzz. Alle som jobber der er veldig flinke, og de er nøye på hygienen. Quoter denne. Lets Buzz har artister som går for å være noen av Norges beste!
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #17 Skrevet 4. mai 2010 Om du har mulighet til å tatovere deg i Bergen ville jeg uten tvil ha valgt studioet Let's Buzz. Alle som jobber der er veldig flinke, og de er nøye på hygienen. Har sett innom siden deres, og det ser ganske bra ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #18 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har tenkt å skaffe meg en tatovering. Men har lyst til å få høre litt om andres erfaringer. Gjerne både med tanke på valg av motiv, tatovør og ikke minst pris. Har selv funnet motivet, og er nesten sikker på plasseringen. Men aner jo ikke hvordan det er med prisnivå, så er det noen som kan gi en pekepinn på hva det vil koste? Mao, hva betalte du for din tatovering? Og hvordan kan man vite om den som tatoverer er flink? Spørs på hvor du bor, lettere å kanskje anbefale noen da.. Det er vel som oftest billigere når tatoveringsstudioene har konkurranse fra andre. Og prisen er avhengig av størrelsen på tatoveringen, større koster natuligvis meir. Har tre stk, ein liten og to litt større. Betalte vel 1500 for den minste og 2000 for de to som var litt større, tok alle mine i Haugesund på Karma Tattoo, hvor de ikkje har noen konkurranse fra andre studioer. Men Dagfinn (han eine tatovøren) er veldig flink og grei, han tok alle mine og eg kommer nok til å ta fleire hos han (dog, om eg noen gang skal ha portrett tattis eller noe stort kan det være eg undersøker litt meir for å finne ein "spesialist"). Sambo tok noen av sine på Leading Light i Bergen, men tatovøren han var hos har slutta siden den gang, så aner ikkje hvordan de er der no. Har ein kompis som har skrøte av Let's Buzz eller hva den heiter.
Berentsens Skrevet 14. juni 2010 #19 Skrevet 14. juni 2010 "Stjeler" denne tråden;) Jeg har tenkt å tatovere meg i Stavanger i sommer, men har ikke kjennskap til hvem som er flinke i Stavanger. Er det noen som har noen tips å komme med?
Elena Skrevet 14. juni 2010 #20 Skrevet 14. juni 2010 "Stjeler" denne tråden;) Jeg også Er det noen som har erfaring med Electric Linda Tattos eller Attitude Tattoo Studio i Moss? Jeg har lett lenge etter en tatovør med gode tegneferdigheter, og denne portfolioen er noe av det beste jeg har sett, men man vil jo gjerne være sikker på noe som varer livet ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå