Gå til innhold

Forelsket i denne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forelsket meg så innmari i denne capen fra Davids Bridal. Problemet er bare at de kun har butikker i USA. Jeg har sendt mail til flere av butikkene, men får ingen tilbakemelding. Det er vel ikke tilfeldigvis noen som vet prisen på denne capen? Eller som vet hvordan jeg kan få tak i den? Har så innmari lyst på den....

Vet ikke om jeg klarer dette, men prøver å legge med bilde av den:

http://www.davidsbridal.com/show_accessory...r&this_thumb=16

1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-30 12:43 ]

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

den var jo kjempe fin icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-04-30 13:26 ]

Skrevet

Utrolig fin! Vet dessverre ikke hva den koster. Men kan du ikke vise den til en sydame! Den kan umulig være så vanskelig å sy...Om du så kjøper stoofet i en av disse invandrebutikkene, så burde vel ikkebli for dyrt heller.

Utrolig lekker cape!

Skrevet

NYDELIG!!! Åååå! Hvordan i all verden kunne jeg la min kjære snakke meg bort fra vinterbtyllup! Argh!

Hva med å ta med et bilde til en syerske? Burde ikke være altfor vanskelig å kopiere.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun som syr min kjole sydde noe liknende i vinter til en annen brud. Bare ta med deg bildet til en sydame.

B.

Skrevet

Jeg ringte til en David's bridal butikk der jeg bor. Capen koster 125 dollar, uten muffen og muffen koster ca 30 dollar. Capen er laget av "satin", saa kanskje du kan faa noen til aa sy den.

[ Dette Innlegg er endret av: Vesla den 2002-04-30 22:36 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Vesla den 2002-04-30 22:37 ]

Skrevet

OJ OJ! Nå er jeg i hundre! Trodde capen var mye dyrere!!

Vesla; jeg har sendt deg en privat melding!

hoppe.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...