estrella Skrevet 7. mai 2010 #21 Skrevet 7. mai 2010 Bunnpris er ekstremt dyre synes jeg. Var å kjøpte et blomkål og en skvett kremfløte, måtte ut med 66 kr for de to tingene. DYRT!
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 7. mai 2010 #22 Skrevet 7. mai 2010 Bunnpris er ekstremt dyre synes jeg. Var å kjøpte et blomkål og en skvett kremfløte, måtte ut med 66 kr for de to tingene. DYRT! Oj, det var mye dyrere enn på butikken min! Sikker på at de slo inn rett på kassen???
Pingting Skrevet 7. mai 2010 #23 Skrevet 7. mai 2010 Bunnpris er ekstremt dyre synes jeg. Var å kjøpte et blomkål og en skvett kremfløte, måtte ut med 66 kr for de to tingene. DYRT! ...det der kan bare ikke stemme. Jeg sier ikke at du lyver, men enten har de slått inn feil i kassa eller så har de glemt å slå ut varen til personen foran deg eller noe slikt. Minst 33 kroner stykket for både blomkål og kremfløte er jo dyrere enn på bensinstasjon! Tok du med kvittering? *nysgjerrig*
estrella Skrevet 8. mai 2010 #24 Skrevet 8. mai 2010 Oj, det var mye dyrere enn på butikken min! Sikker på at de slo inn rett på kassen??? Jepp, er veldig sikker. Har selv jobbet der, så jeg vet hvor dyrt det er. Slik er det med både bunnpris og lavpris her. Drittbutikker etter min mening
estrella Skrevet 8. mai 2010 #25 Skrevet 8. mai 2010 ...det der kan bare ikke stemme. Jeg sier ikke at du lyver, men enten har de slått inn feil i kassa eller så har de glemt å slå ut varen til personen foran deg eller noe slikt. Minst 33 kroner stykket for både blomkål og kremfløte er jo dyrere enn på bensinstasjon! Tok du med kvittering? *nysgjerrig* Det stemmer. Fikk hakeslepp, men sjekket prisene. Har selv jobbet der, så jeg vet hvor dyrt det er. Ikke min favorittbutikk (tvert imot), men vi MÅTTE ha begge deler den kvelden (søndag).
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 9. mai 2010 #26 Skrevet 9. mai 2010 estrella: Hvor bor du hen da? Altså, hvor i landet ligger butikken din? Den opererer jo tydeligvis med helt andre priser enn andre butikker.... Var forresten og handlet på Coop Mega her i går, og da la jeg merke til et par prisforskjeller: Vaselin Intensiv Care sin dusjgele (den hvite flasken) koster 36 kroner, på Bunnpris koster den 33. Og en firepakning med 1,5 liters Pepsi max koster på Coop Mega 80 kroner + pant, mens den på Bunnpris koster 46 (eller 47) + pant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå