Inger88 Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har lyst å bli ny, dvs, få tips om klessttil, hårfrisyre, sminke som passer meg og min kropp. Noen som vet noen steder som tilbyr dette i Sandnes/Stavanger område? Enten en konsultasjon eller et kurs. Har sett at de har noe på made in heaven og ny image, men tenkte å sondere terrenget litt. Noen som har noen erfaringer?
Gjest redstar Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Er litt usikker på hvor du må henvende deg for "bli ny" med stylist osv men har du vært innom body shop? Jeg har vært der noen ganger og dem har sminket meg fortalt meg hva jeg passer, hva jeg ikke passer, hvordan jeg bør sminke meg osv, ganske bra tips egentli. Nå er sminken litt dyr da(om du kjøper mye) men jeg fikk mange gode tips(fargevalge, koster, hvordan få det best til osv) så jeg anbefaler deg og ta en tur ned dit, de er veldig flinke:) ¨ Lykke til:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Modern Design på Vågen og de har det i stavanger og tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå