usynlig Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 i år hadde jeg lyst å så litt grønnsaker i hagen. jeg har ingen erfaring med slikt, og derfor lurer jeg på; hvilke grønnsaker eller krydder er enklest å håntere for nybegynnere? eksempel tomater, sukkererter, salat, rukkula? bor i vestfold. hvis du i tilleg kunne komme med litt tips om hvordan jeg behandlet denne grønnsaken ville jeg blitt kjempeglad
Gjest yojo Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har ruccola, sukkererter, tomater og chili. Ruccola har jeg kjøpt ferdig plante, den trenger lys, og vann hver dag Sukkererter er første gang jeg har, sådd frø, så har ikke noe kunnskap om hvordan de skal behandles senere. tomater er veldig enkle, og du får som regel MASSE tomater Chili er samme, blir så mye at man må kaste etterhvert Alt trenger endel lys, og vanning jevnlig. Tror ikke jeg ville latt det tørke ut .
Plym Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Min erfaring er at aspargesbønner og squash er enkle å få til, og gir mye mat for innsatsen. Tomater er jo også greit, men er avhegigi av en lun plass og mye vann:-)
Gjest Spinell Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 I tillegg kan jeg anbefale gressløk. En skikkelig klassiker som en aldri får tatt livet av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå