Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Har noen prøvd den lyserosa ''Weleda Almond Mousturizing Cream'' ? Er den verdt prisen, og spesielt ansiktet? hehe Det jeg vet er at kremen er kåret blant de mest hudvennlige kremene uten allergifremkallende stoffer, ikke testet på dyr, ikke-hormonforstyrrende ingredienser som da påvirker huden osv. Men om dere har brukt / bruker den, del gjerne erfaringer og tips med meg, før jeg bestiller den Takker for alle svar! mvh.
usynlig Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 jeg har prøvd denne liker den kjempegodt, og verdt den lille pengesummen den koster. er jo ikke så alt for dyr? den har en litt tjukk kosistens. det var vel egentlig det eneste jeg ikke likte så godt. det tar en noe lang tid før den trekker inn i huden, så hvis du skal påføre sminke over den vet jeg nok ikke helt..
Jade Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har ikke prøvd den, men er veldig fornøyd med Weleda sine produkter generelt. Jeg kjøper de selvsagt på FeelUnique og ikke på helsekostbutikkene hvor de koster over dobbelt så mye! De skal ha en oversikt på weledasidene hvilke kremer som passer best til hvilke hudtyper
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Hei igjen, og takk for svar hehe. Jeg visste at en av dere kom til å kommentere på om det jeg sa om ''produktet er verdt prisen og ansiktet'' Sant nok så koster den ikke all verden (på nettet ) for jeg er nok enig med Jade: Den koster myye på helsekostbutikkene til å være en så liten tube, egentlig. Og slik jeg har fortstått det, så finnes det ansiktskremer i lyserosa og mørkerosa (den lyserosa var den jeg ble anbefalt siden jeg har ung hud osv ) den mørkerosa derimot er for ''mer voksen, for eldre damer '' (altså den som heter Intensive (...) Cream. Er det flere enn disse ansiktskremene? :S har selv vært på iherb.com og feelunique og der har de disse to, i tillegg til noen renseprodukter. Jeg har tørr og sensitiv hud. Men den er for det aller meste blandet og normal. Blir særlig tørr ved værforandringer osv.
Leylani Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Det er den jeg bruker og jeg elsker den Den lukter litt ja, men ikke sterkt i det hele tatt. Bruker Weleda Rose facial toner (ansiktsvann) også, og disse to fungerer perfekt sammen. Jeg fikk mine fra Iherb.com og sparte ganske mye fordi jeg fikk 5 dollar i avslag på ordren min når jeg brukte koden RUF933 Endret 7. mai 2010 av Leylani
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Oi! Tusen takk for det gode tipset! :D Det som er vanskelig, men ikke skal være det likevel, er det å kunne kjøpe noe tilpasset huden sin. Slik jeg beskrev den ovenfor, er slik huden min er. Nå til daglig, for eksempel, så er den mindre ''elastisk'' siden jeg har holdt meg unna kremer o.l helt til jeg har bestemt meg. Har en såpass ung hud at jeg ønsker å ta vare på den,- særlig når jeg, til min store overraskelse, får lese årets kremtest om at nivea er på verstinglista :O Men tilbake til vår kjære Weleda: Hvilken hudtype har du, og hva bruker du i tillegg til Wildrose toner, sa du? Og hva anbefaler du *meg* å bruke?
Leylani Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Det jeg bruker utenom disse to er renseservietter eller renseskum, og en ansiktsmaske fra Burts Bees 1-2 ganger i uken. Jeg har blandingshud som er tørrere om vinteren enn om sommeren. Prøver å holde hudpleien min ganske enkel, for det er heller ikke bra å "herje" for mye med huden
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Det jeg bruker utenom disse to er renseservietter eller renseskum, og en ansiktsmaske fra Burts Bees 1-2 ganger i uken. Jeg har blandingshud som er tørrere om vinteren enn om sommeren. Prøver å holde hudpleien min ganske enkel, for det er heller ikke bra å "herje" for mye med huden Enig Men da har jeg også blandingshud da. Når du sier ''disse to'' mener du at du bruker både Weleda Almond Mousurizing Cream og den andre med Wildrose? Hvilken bruker du på dagen, og hvilken bruker du på kvelden, eventuelt hvilken av dem egner seg til å brukes både dag og natt? (Med tanke på å teste ett av produktene før jeg går i gang med begge en dag )
Leylani Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Når du sier ''disse to'' mener du at du bruker både Weleda Almond Mousurizing Cream og den andre med Wildrose? Jeg bruker Rose Facial toner etter at jeg har renset huden. Det er et mildt hudvann, eller toner som det kalles på engelsk. Så tar jeg på kremen. Bruker den samme kremen for både dag og natt, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå