Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har denne hårfargen: post-21536-1272979588,9756_thumb.png

Jeg har naturlig brunt hår, men har frget det knall rødt en stund.

Hadde først brunt hår så farget jeg det rødt, å hadde det knall rødt i 2 år. Etter det farget jeg det brunt og senere svart. Så bleket jeg det svarte blondt. Etter det farget jeg håret brunt å så fraget jeg det rødt. (alt det på 1 år) Men nå vill jeg ikke ha rødt hår lengre.

Jeg vet at røde pigmenter er VANSKELIGE å få bort så jeg trenger deres hjelp.

Grønn er jo kmplimentær (?) fargen til rød, og noen mener det kan hjelpe får å få bort det røde, men jeg vet ikke helt.

Noen som har prøvd avfarging på rødt hår eller noe?

Noen som hvet hvordan jeg kan bli kvitt de røde pigmentene.

Er usikker på hvilken farge jeg skal ha. Vurderer mørk blond/lys brun. men jeg vet ikke :)

Trenger all den hjelp jeg kan få, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, du har samme problem som meg!

Har selv knallrødt hår, og vil ha det tilbake til den naturlige fargen min(mørkblond).

Jeg skal dog til frisøren når skattepengene kommer, for å avfarge håret hjemme.. Vel så morsomt skal jeg ikke ha det.

Jeg har gjort det en gang tidligere(bare til platinablond), og det var 3 uker med bleking, striping, avfarging og farging. Og jeg så ut som en gulrot. I tilegg er ikke dette spesielt trivelig mot håret, så jeg måtte klippe 15 cm i ettertid, for håret var totalt ødelagt.

Men frisørene vet hva de gjør, og det er faktisk såpass mye styr for å gjøre det hjemme at det faktisk er bortimot økonomisk lønnsomt å gjøre dette hos frisør.

Skrevet

man får kjøpt et hårblekemiddel på vita med sølv pigmenter i.. jeg får alltid rødskjær i håret hvis jeg bruker vanlig bleking (har egentlig mørk blond/brunt hår) men når jeg prøvde denne ble håret faktisk lys blondt uten rødskjær! funka for meg ihvertfall..

Skrevet

Åh, du har samme problem som meg!

Har selv knallrødt hår, og vil ha det tilbake til den naturlige fargen min(mørkblond).

Jeg skal dog til frisøren når skattepengene kommer, for å avfarge håret hjemme.. Vel så morsomt skal jeg ikke ha det.

Jeg har gjort det en gang tidligere(bare til platinablond), og det var 3 uker med bleking, striping, avfarging og farging. Og jeg så ut som en gulrot. I tilegg er ikke dette spesielt trivelig mot håret, så jeg måtte klippe 15 cm i ettertid, for håret var totalt ødelagt.

Men frisørene vet hva de gjør, og det er faktisk såpass mye styr for å gjøre det hjemme at det faktisk er bortimot økonomisk lønnsomt å gjøre dette hos frisør.

oi! :D Kan du gi meg beskjed når du har gjort det! er kjempe spent på hvordan det kommer til å gå :) hehe

Gjest lolita___
Skrevet

man får kjøpt et hårblekemiddel på vita med sølv pigmenter i.. jeg får alltid rødskjær i håret hvis jeg bruker vanlig bleking (har egentlig mørk blond/brunt hår) men når jeg prøvde denne ble håret faktisk lys blondt uten rødskjær! funka for meg ihvertfall..

Hva heter den blekingen da??Håperrrr veldig på svar

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva dette heter?

Gjest lolita___
Skrevet

jaa hva heter det blekemiddelet:)Håper veldig på svar

Skrevet

Gå til en frisør for guds skyld! De vet hva de holder på med..

Skrevet

Husker ikke merket, men står silver på boksen. de veit helt sikkert de som jobber på vita:)

Skrevet

Gå til en frisør for guds skyld! De vet hva de holder på med..

hvorfor skal man betale tusen spenn for noe som er nesten gratis hjemme.. Frisøren klarer å farget håret gult de og for å si det sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...